کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

60 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان امیرالمومنین(ع) قم اختصاص پیدا کرد

خبرگزاری تسنیم , 21 اسفند 1398 ساعت 18:36

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: ۶۰ میلیارد تومان برای بیمارستان امیرالمومنین(ع) اختصاص پیدا کرد و حواله آن صادر شد و به امید خدا در هفته های آتی ۲۲۰ تخت این بیمارستان به مراکز درمانی استان قم افزوده می‌شود.


به گزارش قم نیوز علی ابرازه در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: بیمارستان کامکار 200 تخت، بیمارستان فرقانی 250 تخت، بیمارستان امام رضا(ع) 100 تخت، بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) 60 و بیمارستان شهید بهشتی 500 تخت برای بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا اختصاص دادند.

وی افزود: در حال حاضر ظرفیت 5 بیمارستان استان که مختص بیماران مبتلا به کرونا است تکمیل شده و در برخی بیمارستان ها تخت خالی وجود دارد.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: مردم عزیز باید توصیه های بهداشتی را مدنظر قرار دهند و قرنطینه خانگی مورد تاکید باشد.

ابرازه بیان کرد: 60 میلیارد تومان برای بیمارستان امیرالمومنین(ع) اختصاص پیدا کرد و حواله آن صادر شد و به امید خدا در هفته های آتی 220 تخت این بیمارستان به تخت های استان افزوده می شود.

وی خاطرنشان کرد: برای بیمارستان خصوصی مادر اقداماتی صورت گرفته است و این بیمارستان در مدت یک ماه تا 45 روز آینده به چرخه خدمت به بیماران استان افزوده می شود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 86722

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/86722/60-میلیارد-تومان-تکمیل-بیمارستان-امیرالمومنین-ع-قم-اختصاص-پیدا

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir