به گزارش قم نیوز، محمدرضا زهرهوند امروز با اشاره به اینکه واگذاری و ارائه خدمات در زمینه سیستمهای دیتا یکی از زمینههای کاری شرکت مخابرات در کنار خدمات تلفن ثابت و همراه است، اظهار داشت: شرکت مخابرات استان قم نیز در این زمینه گامهای مثبتی برداشته و خدمات خوبی ارائه داده است.
وی ادامه داد: بسیاری از متقاضیان اینترنت در استان قم تمایل دارند که خدمت اینترنت پرسرعت را دریافت کنند و تعداد این افراد همچنان در حال افزایش است.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم خاطرنشان کرد: شرکت مخابرات استان قم از سال گذشته وارد عرصه واگذاری اینترنت پرسرعت شده است و در حال حاضر هفت هزار و ۳۰۰ مشترک در استان قم از این شرکت خدمات اینترنت پرسرعت دریافت میکنند.
وی ادامه داد: تعداد زیادی از مشترکین نیز از اینترنت هوشمند و یا سیستم دایال آپ استفاده میکنند که تلاش کردیم در این حوزهها نیز خدمترسانی کاملی داشته باشیم.
زهرهوند با اشاره به دیگر فعالیتهای شرکت مخابرات استان قم ابراز داشت: این شرکت در زمینه مسکن مهر نیز عملکرد خوبی داشته و تا پنج ماه نخست امسال ۲/۳ میلیارد تومان در این رابطه سرمایهگذاری کرده است.
وی خاطرنشان کرد: توسعه BHSهای تلفن همراه در این مناطق از دیگر اقداماتی است که در راستای رضایتمندی مردم انجام میشود.
مدیر عامل شرکت مخابرات استان قم ادامه داد: در زمینه ایجاد سامانه ارتباط با مشتری نیز شرکت مخابرات استان قم سامانه جدیدی راهاندازی کرده تا خدمات سیستم دیتا به صورت کامل توسط این شرکت پشتیبانی شود.
وی گفت: توسط این سیستم جدید مشترکینی که نیاز به سیستم اینترنت پرسرعت دارند میتوانند درخواست خود را اعلام کرده و در کمترین زمان خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.
زهرهوند با اشاره به اینکه یکی از درگاههای ارتباط مردمی شرکت مخابرات استان قم سامانه ۱۳۵ است، عنوان داشت: مردم قم از طریق این سامانه میتوانند در هر زمان نیازهای مخابراتی خود را به شرکت مخابرات اعلام کرده و خدمات را دریافت کنند.
انتهای پیام/105