معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اقدامات شهرداری در ایام شیوع گسترده بیماری کرونا گفت: همزمان با این مسائل در حوزه فضای سبز، مدیریت پسماند، ایمنی و... هیچ گونه خللی ایجاد نشد و خدمات به طور کامل به مردم ارائه شد.
کرونا خللی در روند خدمت رسانی شهرداری به مردم ایجاد نکرد
خبرگزاری فارس , 9 تير 1399 ساعت 23:18
معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اقدامات شهرداری در ایام شیوع گسترده بیماری کرونا گفت: همزمان با این مسائل در حوزه فضای سبز، مدیریت پسماند، ایمنی و... هیچ گونه خللی ایجاد نشد و خدمات به طور کامل به مردم ارائه شد.
به گزارش قم نیوز سیدامیر سامع ظهر امروز در نشست خبری با رسانههای استان قم، با اشاره به اقدامات شهرداری در حوزه مقابله با کرونا اظهار کرد: از نخستین روزهای شیوع کرونا ستاد مقابله با کرونا در شهرداری تشکیل شد و راهبردهایی برای مقابله با این بحران تدوین شد.
وی با اشاره به تشکیل مستمر جلسه ستاد مقابله با کرونا بیان کرد: 10 کمیته در این ستاد تشکیل و از همان روزهای نخست اقدامات در صحنه آغاز شد.
معاون خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه تمام نهادهای زیرمجموعه شهرداری وارد میدان شدند تا خدمات رسانی به مردم داشته باشند بیان کرد: به سرعت نیازهای شهر مشخص و تجهیزات لازم تامین شد.
وی گفت: در همین حین رعایت پروتکلهای بهداشتی و شرعی در دستور کار قرار گرفت تا مشکلی در روند خدمت رسانی به مردم رخ ندهد.
معاون شهردار قم با تاکید بر اینکه بیش از 60 اکیپ به صورت روزانه کار ضدعفونی را بر عهده داشتند گفت: روزانه در بیش از هزار نقطه شهر نکات بهداشتی و سلامتی به مردم ارائه میشد.
وی بیان کرد: همزمان با این مسائل در حوزه فضای سبز، مدیریت پسماند، ایمنی و... هیچ گونه خللی ایجاد نشد و خدمات به طور کامل به مردم ارائه شد.
انتهای پیام/ 137
کد مطلب: 89750