دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : 97217

اخبار ویدیویی قم یکشنبه 9 خرداد 1400

قم نيوز : اخبار ویدیویی قم نیوز مورخ 9 خرداد 1400 را با اجرای محمدمهدی قبادی ببینید:
 




در اخبار ویدیویی قم نیوز مورخ 9 خرداد 1400 موارد زیر را با اجرای محمدمهدی قبادی می‌بینید:

اخبار ویدیویی قم، یکشنبه 9 خرداد 1400
 
سلام، من محمدمهدی قبادی هستم. اینجا قم نیوزه. مهمترین اخبار امروز قم رو با هم مرور می‌کنیم.
 
میانگین رعایت مسائل بهداشتی در به 70درصد رسید؛ در 24 ساعت گذشته چهار نفر بر اثر کرونا فوت کردند.
 
سیامک محبی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: با تلاش مسئولان و همراهی و همکاری همه مردم پس از عید نوروز و با بالا رفتن آمار ابتلاء در بین هموطنان،  حساسیت‌ها بیشتر شد و میانگین رعایت دستورات بهداشتی در بین مردم نزدیک به ۷۰ درصد رسیده است هر چند که بهترین و مطلوب‌ترین حالت رعایت دستورات بهداشتی ۹۰ درصد است. همچنین محبی بار دیگر از افراد بالای 70 سال درخواست کرد که برای انجام واکسیناسیون ثبت نام کرده و نوبت بگیرند. امروز 50 نفر دیگر به تعداد بستری های کرونایی در قم اضافه شد و حال 49 نفر از بیماران بستری هم وخیم است.
 
بانک های قم 80 درصد تسهیلات ازدواج را پرداخت کرده اند.
به گفته استاندار قم، بانک های قمی 80 درصد تسهیلات ازدواج را در سال 99 پرداخت کرده اند. سرمست که در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در سال 1400 حضور یافته بود، درعین حال اعلام کرد که در سال 1400 از بانک های عامل همکاری بیشتر و کاهش صف‌های انتظار وام‌های ازدواج را توقع دارد تا این تسهیلات در زمان مناسب به زوجین پرداخت شود.
 
ناهماهنگی در قطعی برق به خاطر حوادث غیرمنتظره است. منتظر قطعی برق باشید.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق قم که زیر نظر تهران اداره می شود اعلام کرد: ناهماهنگی که گاهی در خاموشی‌های برق مناطق مختلف قم رخ می‌دهد، به دلیل حوادث غیر منتظره در صنعت برق استان است. کیانی پور اضافه کرد: کاهش نزولات آسمانی، ‌افزایش دما و به‌تبع آن افزایش مصرف برق، تحریم‌ها و مراکز غیرمجاز استخراج رمزارزها از علت‌های شاخص خاموشی‌ها است.
این صحبت ها  درحالی مطرح می شود که به علت قطعی برق، درهفته گذشته چند کارگاه تولیدی دچار حادثه شده اند و آتش نشانی قم خبر از حوادث و آتش سوزی های متعدد به علت قطعی مکرر برق داده است.
 
هزار سازه تبلیغاتی مردم قم را به انتخابات فرا می خواند
رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان قم از اکران یک هزار و ۵۰ سازه تبلیغاتی در سطح استان برای ترغیب قمی ها به حضور پُرشور در انتخابات بیست و هشتم خرداد ماه خبر داد. صالحی افزود: این طرح های خلاقانه با استفاده از ظرفیت طراحان برجسته و خبره و بر مبنای فرمایشات و رهنمودهای حضرت امام راحل (ره) و رهبر انقلاب اسلامی، با کلید واژه «ایران مقتدر» طراحی شده است.
 
ممنون که با ما بودید، شب بخیر و خدا نگهدار

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcfe0d1.w6deyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما