پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 28974
سخنگوی شورای شهر قم:

فعالیت دست‌فروشان در استان قم سازماندهی شود

قم نيوز : قم نیوز: سخنگوی شواری اسلامی شهر قم گفت:ایجاد بازارچه‌های عرضه مستقیم میوه و تره‌بار در مناطق مختلف شهر در راستای تسهیل ارائه خدمات به همشهریان یکی از اهدافی است که شهرداری باید در انجام آن تلاش نماید.
فعالیت دست‌فروشان در استان قم سازماندهی شود
عباس ذاکریان در گفتگو با خبرنگار قم نیوز با اشاره به یکی از وظایف شهرداری در ارتباط با جمع‌آوری وانت‌بارها اظهار داشت: ایجاد بازارچه‌های عرضه مستقیم میوه و تره‌بار در مناطق مختلف شهر در راستای تسهیل ارائه خدمات به همشهریان یکی از اهدافی است که شهرداری باید در انجام آن تلاش نماید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم افزود: با ایجاد این محلات و بازارچه‌ها انواع میوه و تره‌بار، انواع محصولات پروتئینی، خواروبار و کلیه مایحتاج شهروندان با کیفیت خوب به دست مشتریان می‌رسد و درصورت اجرای این طرح از تجمع وانت‌بارها جلوگیری می‌شود.

ذاکریان در رابطه با مشکل عمده اجرای این طرح گفت: متولی ایجاد بازارچه‌های عرضه مستقیم میوه و تره‌بار سازمان میادین میوه و تره‌بار و سامان‌دهی مشاغل است که مانع عمده عدم اجرای این طرح را عدم واگذاری زمین برای کار و نداشتن زمین بیان می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: واگذاری زمین با حفظ مالکیت ازجمله مطالباتی است که در انجام این طرح خواستار آن هستیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: با ایجاد این میادین، میوه و تره‌بار مستقیماً و بدون واسطه عرضه می‌شود و عرضه محصول به‌صورت دیجیتالی و رایانه‌ای و با نظارت مستمر بر کیفیت قیمت‌ها است.

ذاکریان با بیان هدف‌گذاری شورای اسلامی شهر قم تا پایان سال ۹۵ در ایجاد یک بازارچه میوه و تره‌بار در هریک از مناطق شهر قم افزود: هدف ایجاد میادین میوه و تره‌بار دسترسی مناسب همشهریان و قیمت مناسب محصولات است.

انتهای پیام/۱۳۰
https://qomnews.ir/vdcjxhe8.uqeoazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما