دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۲
کد مطلب : 29294
مدیرکل ورزش و جوانان قم:

تمامی حادثه‌دیدگان استخر حجاب قم بهبود پیدا کرده‌اند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان قم با بیان اینکه قصور یکی از عوامل تاسیسات عامل بروز حادثه استخر حجاب قم بود، گفت: تمامی مسمومان حادثه دیده در استخر حجاب قم بهبود یافته‌اند.
تمامی حادثه‌دیدگان استخر حجاب قم بهبود پیدا کرده‌اند
به گرارش قم نیوز، حسن عابدی، اظهار داشت: خوشبختانه مشکلی که در یکی از استخرهای سطح قم در اثر قصور یکی از کارکنان ایجاد شده بود، حل شده ‌و مسمومان این حادثه در سلامتی کامل به سر می‌برند.

وی افزود: در حادثه چند روز گذشته استخر حجاب قم به علت قصور و بی‌توجهی یکی از کارگران تاسیسات استخر و فعال شدن گاز کلر ۲۵ نفر مسموم شدند که حال تمامی آن‌ها مساعد بوده و نگرانی‌ها از این بابت رفع شده است.

مدیر‌کل ورزش و جوانان قم گفت: در آخرین سانس کاری یکی از استخر‌ها، که در اختیار مستاجر بوده است، فعال شدن گاز کلر که با قصور مسئول بخش تاسیسات استخر انجام گرفت، منجر به مسموم شدن ۲۵ نفر شد.

عابدی بیان کرد: پس از پیگیری‌های لازم توسط مسئولان اداره‌کل ورزش حال عمومی تمامی مسمومان مساعد است و پس از مداوای سرپایی ترخیص شدند که تنها یک نفر به علت حساسیت مسئولان ‌تحت مراقبت ویژه قرار گرفته و براساس اعلام پرسنل بیمارستان امروز مرخص می‌شود.

وی عنوان کرد: با وجود سیستم فشارشکن و انژکتور و همچنین سالم بودن سیستم فنی و تاسیسات استخر مزبور، کار‌شناس تاسیسات این استخر که می‌بایست مایع کلر را از طریق سیستم تاسیسات تزریق کند جهت تسریع در انجام کار خود اقدام به ترکیب و تزریق کلر به صورت مستقیم نموده است که این رخداد عامل چنین اتفاقی شده است.

مدیر‌کل ورزش و جوانان قم تصریح کرد: وضعیت این حادثه پس از بازرسی و بررسی موضوع مشخص شد و اقدامات لازم قانونی جهت برخورد قاطع با عاملان حادثه انجام شد.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfj0d0.w6d11agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما