شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب : 29360
عضو جامعه مدرسین:

طرح شبهات فاطمیه توطئه جدید استکبار برای گمراهی مسلمانان است‌

قم نيوز : قم نیوز: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: دشمن درصدد واردکردن خرافه و تحریف حقیقت‌های اعتقادی مسلمانان است و به همین منظور شبهاتی را وارد مسئله فاطمیه می‌کند.
طرح شبهات فاطمیه توطئه جدید استکبار برای گمراهی مسلمانان است‌
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله محمود رجبی با اشاره به جایگاه حضرت زهرا (س) اظهار داشت: آن بانوی بزرگوار نه تنها الگوی زنان بلکه الگوی همه جهانیان است که باید در همه امور به ایشان تأسی کرد.

قائم مقام موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) افزود: حضرت زهرا (س) مناسب‌ترین الگوی زندگی اجتماعی و فردی است و ضرورت دارد که سبک زندگی آن حضرت تحقیق، به
همه زبان‌ها ترجمه و متناسب با سطوح مختلف جوامع ارائه شود تا همه افراد جهان با این شخصیت بزرگ آشنا شوند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: ترویج سبک زندگی حضرت زهرا(س)همراه با بزرگداشت برای شخصیت ایشان از حداقل کارهایی است که می‌توان انجام داد و در این راستا می‌توان از آیات قرآن الهام گرفت.

وی عنوان کرد: برگزاری بزرگداشت حضرت صدیقه کبری (س) سبب ارتقاء سطح فرهنگ جامعه، تغییر سبک زندگی جامعه به سمت سبک زندگی مطلوب و شناخت راهکارهای مهم و موثر در زندگی اجتماعی می‌شود همچنین در کنار آن باید به توطئه‌های دشمن برای ایجاد انحراف نیز دقت شود.

آیت‌الله رجبی بیان کرد: در شرایطی که جوامع سکولار درصدد القاء الگوهای بدلی و ضدتکاملی در انواع قالب مختلف تهاجم فرهنگی هستند، باید با علم و درایت تمام به پیرایه‌بندی‌ها
و تحریف‌هایی که در زمینه فاطمیه انجام می‌شود، پاسخ داد تا افرادی که از سر جهل نیز به سمت این انحراف‌ها گرایش پیدا می‌کنند، هدایت شوند.

قائم مقام موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) اظهار کرد: باید ابعاد زندگی حضرت زهرا (س) به شکل واقعی برای مردم بیان شود تا مردم از آن سبک زندگی راستین برداشت‌های عمیقی داشته باشند چراکه دشمن درصدد وارد‌کردن خرافه و تحریف حقیقت‌های اعتقادی مسلمانان است و به همین منظور شبهاتی را وارد مسئله فاطمیه کرده‌اند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: امروز استکبار جهانی و اسرائیل که با آرمان‌های دینی تعارض دارند، سعی در وارد‌کردن انحراف در مناسبت‌های شیعی مانند فاطمیه هستند چراکه جنبه الگویی حضرت فاطمه (س) سبب وحشت معاندان است.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjyte8.uqehmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما