کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جانشین بسیج اساتید قم:

اساتید دانشگاه‌های قم به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

خبرگزاری تسنیم , 19 اسفند 1393 ساعت 17:23

قم نیوز: جانشین بسیج اساتید قم از اعزام اساتید دانشگاه‌های قم به اردوی راهیان نور خبر داد و گفت: پیش از این نیز اساتید دانشگاه‌های استان در اردوی ویژه نخبگان و راهیان نور غرب اعزام شده‌اند.


به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام عبدالرحیم علیزاده با اشاره به اهمیت برگزاری اردوی راهیان نور ویژه اساتید دانشگاه‌های قم اظهار داشت: برگزاری اردوهای فرهنگی راهیان نور سبب می‌شود تا شکاف بین نسل‌ها به واسطه آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت پر شود.

جانشین بسیج اساتید قم بااشاره به اعزام اساتید به مناطق عملیاتی ویژه نوروز افزود: در اردوی راهیان نور غرب سه دستگاه اتوبوس از اساتید اعزام، در اعزام اساتید نخبه یک دستگاه اتوبوس و در ایام نوروز نیز یک دستگاه اتوبوس از اساتید دانشگاهی استان اعزام می‌شود.

وی بااشاره به آمار اساتید عضو بسیج استان قم تصریح کرد: در حال حاضر هزار و ۲۵۰ نفر از اساتید دانشگاهی استان قم عضود بسیج هستند که از این تعداد ۳۰۰ نفر از اساتید خانم هستند و ۳۳۰ نفر از اساتید حوزه و دانشگاه عضو بسیج هستند.

جانشین بسیج اساتید قم عنوان کرد: مهم‌ترین اولویت بسیج اساتید برگزاری برنامه‌های فرهنگی ویژه آشنایی با آرمان‌های انقلاب است زیرا دشمن با استفاده از ابزارهای مختلف درصدد دور کردن مردم از فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی خاطرنشان کرد: ما در کنار برگزاری اردوی راهیان نور، برنامه‌های حلقه صالحان ویژه اساتید را برگزار می‌کنیم و علاوه بر آن ویژه برنامه‌هایی با حضور خانواده‌های اساتید برای روشنگری خانواده‌های اساتید نیز برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/ ۱۳۲


کد مطلب: 29400

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/interview/29400/اساتید-دانشگاه-های-قم-اردوی-راهیان-نور-اعزام-می-شوند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir