سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب : 29400
جانشین بسیج اساتید قم:

اساتید دانشگاه‌های قم به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: جانشین بسیج اساتید قم از اعزام اساتید دانشگاه‌های قم به اردوی راهیان نور خبر داد و گفت: پیش از این نیز اساتید دانشگاه‌های استان در اردوی ویژه نخبگان و راهیان نور غرب اعزام شده‌اند.
اساتید دانشگاه‌های قم به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام عبدالرحیم علیزاده با اشاره به اهمیت برگزاری اردوی راهیان نور ویژه اساتید دانشگاه‌های قم اظهار داشت: برگزاری اردوهای فرهنگی راهیان نور سبب می‌شود تا شکاف بین نسل‌ها به واسطه آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت پر شود.

جانشین بسیج اساتید قم بااشاره به اعزام اساتید به مناطق عملیاتی ویژه نوروز افزود: در اردوی راهیان نور غرب سه دستگاه اتوبوس از اساتید اعزام، در اعزام اساتید نخبه یک دستگاه اتوبوس و در ایام نوروز نیز یک دستگاه اتوبوس از اساتید دانشگاهی استان اعزام می‌شود.

وی بااشاره به آمار اساتید عضو بسیج استان قم تصریح کرد: در حال حاضر هزار و ۲۵۰ نفر از اساتید دانشگاهی استان قم عضود بسیج هستند که از این تعداد ۳۰۰ نفر از اساتید خانم هستند و ۳۳۰ نفر از اساتید حوزه و دانشگاه عضو بسیج هستند.

جانشین بسیج اساتید قم عنوان کرد: مهم‌ترین اولویت بسیج اساتید برگزاری برنامه‌های فرهنگی ویژه آشنایی با آرمان‌های انقلاب است زیرا دشمن با استفاده از ابزارهای مختلف درصدد دور کردن مردم از فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی خاطرنشان کرد: ما در کنار برگزاری اردوی راهیان نور، برنامه‌های حلقه صالحان ویژه اساتید را برگزار می‌کنیم و علاوه بر آن ویژه برنامه‌هایی با حضور خانواده‌های اساتید برای روشنگری خانواده‌های اساتید نیز برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdce7e8w.jh8o7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما