کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های قم:

بیش از ۸۳۰ هزار خودرو به استان قم وارد شده است

خبرگزاری تسنیم , 1 فروردين 1394 ساعت 17:47

قم نیوز: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم از ورود بیش از ۸۳۰ هزار خودرو به استان قم از بیست و پنجم اسفند ماه گذشته تا بامداد روز شنبه اول فروردین ماه خبرداد.


به گزارش قم نیوز، ابوالفضل جمالی از ورود بیش از ۸۳۰ هزار خودرو به استان قم از بیست و پنجم اسفند ماه گذشته تا بامداد روز شنبه اول فروردین ماه خبرداد و اهارداشت: از تعداد کل خودروهای وارد شده به استان قم، ۷۰۸ هزار خودرو در مدت مذکور وارد شهر قم شده‌اند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم افزود: این آمار نشان از رشد هشت درصدی ورودی خودرو به شهر قم و رشد سه درصدی ورودی به استان قم نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

وی تصریح کرد: در مدت مذکور ورودی از آزادراه تهران به قم، خروجی از محور قم- سلفچگان، محور سلفچگان – راهجرد و خروجی از آزاد راه قم – تهران به ترتیب بیشترین حجم تردد را به خود اختصاص داده‌اند.

جمالی خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات نوروز به منظور مشخص کردن میزان ماندگاری مسافران شهر قم اقدام به نصب ۱۲ دستگاه دوربین پلاک خوان در ورودی و خروجی‌های شهر نصب کرده‌ایم.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم بیان کرد: با بررسی‌های به عمل آمده طی آماری که از ۲۵ اسفندماه تا بامداد امروز داریم مسافران استان‌های تهران و البرز با اختصاص دادن ۵۱ درصد از کل خودروهای ورودی و خروجی بیشترین سفر و ماندگاری را در شهر قم داشته‌اند.

وی هم چنین مسافران اصفهانی را بیشترین مسافران مستقر شده در شهر قم پس از مسافران تهران و البرز عنوان کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۲


کد مطلب: 29502

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/interview/29502/بیش-۸۳۰-هزار-خودرو-استان-قم-وارد-شده

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir