شنبه ۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۷
کد مطلب : 29502
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های قم:

بیش از ۸۳۰ هزار خودرو به استان قم وارد شده است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم از ورود بیش از ۸۳۰ هزار خودرو به استان قم از بیست و پنجم اسفند ماه گذشته تا بامداد روز شنبه اول فروردین ماه خبرداد.
بیش از ۸۳۰ هزار خودرو به استان قم وارد شده است
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل جمالی از ورود بیش از ۸۳۰ هزار خودرو به استان قم از بیست و پنجم اسفند ماه گذشته تا بامداد روز شنبه اول فروردین ماه خبرداد و اهارداشت: از تعداد کل خودروهای وارد شده به استان قم، ۷۰۸ هزار خودرو در مدت مذکور وارد شهر قم شده‌اند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم افزود: این آمار نشان از رشد هشت درصدی ورودی خودرو به شهر قم و رشد سه درصدی ورودی به استان قم نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

وی تصریح کرد: در مدت مذکور ورودی از آزادراه تهران به قم، خروجی از محور قم- سلفچگان، محور سلفچگان – راهجرد و خروجی از آزاد راه قم – تهران به ترتیب بیشترین حجم تردد را به خود اختصاص داده‌اند.

جمالی خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات نوروز به منظور مشخص کردن میزان ماندگاری مسافران شهر قم اقدام به نصب ۱۲ دستگاه دوربین پلاک خوان در ورودی و خروجی‌های شهر نصب کرده‌ایم.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم بیان کرد: با بررسی‌های به عمل آمده طی آماری که از ۲۵ اسفندماه تا بامداد امروز داریم مسافران استان‌های تهران و البرز با اختصاص دادن ۵۱ درصد از کل خودروهای ورودی و خروجی بیشترین سفر و ماندگاری را در شهر قم داشته‌اند.

وی هم چنین مسافران اصفهانی را بیشترین مسافران مستقر شده در شهر قم پس از مسافران تهران و البرز عنوان کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchimni.23nwvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما