دوشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب : 29525
مدیرکل راه و شهرسازی قم

بزرگراه قم-گرمسار بار ترافیکی آزادراه قم-تهران را ۳۰ درصد کاهش می‌دهد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با بیان اینکه در نوروز امسال تاکنون به‌طور میانگین روزانه ۱۰ هزار خودرو از محور قم – گرمسار تردد کرده‌اند، گفت: محور قم – گرمسار توانایی کاهش ۳۰ درصدی بار ترافیکی آزادراه قم – تهران را دارد.
بزرگراه قم-گرمسار بار ترافیکی آزادراه قم-تهران را ۳۰ درصد کاهش می‌دهد
به گزارش قم نیوز، محسن بهشتی با اشاره به بازگشایی محور قم -گرمسار با حضور رئیس‌جمهور اظهار داشت: تردد بسیاری از مسافران در ایام نوروز در این محور انجام‌شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به اینکه این محور بار ترافیکی سایر محورهای استان را کاهش می‌دهد، افزود: درصورتی‌که در طول سال نیز تردد از این محور صورت گیرد شاهد کاهش بار ترافیکی آزادراه قم – تهران می‌شویم.

وی با بیان اینکه در نوروز امسال تاکنون به‌طور میانگین روزانه ۱۰ هزار خودرو از محور قم – گرمسار تردد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: محور قم – گرمسار توانایی کاهش ۳۰ درصدی بار ترافیکی آزادراه قم – تهران را دارا است.

بهشتی با اشاره به اینکه ۹۴ درصد از ترددهای محور قم – گرمسار در نوروز امسال مربوط به خودروهای سبک بوده است، گفت: راه‌اندازی راهدارخانه در این محور به دلیل تردد وسایل نقلیه در دستور کار ما قرار دارد و اکنون نیز اکیپ‌های راهداری در این محور حضور فعال دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به اینکه از طریق دوربین در محورهای مختلف استان، نظارت کاملی بر جاده‌های منتهی به قم صورت می‌گیرد، اظهار داشت: نصب بنر و پلاکارد با مضمون شعارهای ایمنی برای رانندگان و بهسازی وضعیت جاده‌ها از جمله اقدامات اداره کل راه و شهرسازی استان قم در ایام نوروز است.

وی با اشاره به اینکه پاک‌سازی حاشیه راه‌ها و شستشوی تابلو‌ها و علائم رانندگی از دیگر فعالیت‌های اداره راه و شهرسازی استان قم بوده است افزود: طرح نوروزی این اداره از ۲۵ اسفند سال ۹۳ آغازشده و تا ۲۰ فروردین سال جاری ادامه دارد.

بهشتی با اشاره به نیاز محور قم – سلفچگان به راه‌اندازی مجتمع خدمات‌رسانی افزود: این مجتمع به تعامل سازمان‌هایی مانند هلال‌احمر، پلیس راهنمایی و رانندگی و مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیاز دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به اینکه هشت راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان قم فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: نیروهای راهداری استان قم در طرح نوروزی در آماده‌باش کامل قرار دارند و ۴۰ راهدار در محورهای مواصلاتی قم در حال خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی هستند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdccppqi.2bqoi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما