کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قائم مقام مدیرکل حمل و نقل قم:

۱۸۰ هزار وسیله نقلیه در هفتم فروردین ماه از ورودی‌های استان قم تردد کرد

خبرگزاری تسنیم , 8 فروردين 1394 ساعت 15:23

قم نیوز: قائم مقام مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم گفت: تردد بیش از ۱۸۰ هزار و ۶۶۰ وسیله نقلیه از مبادی ورودی استان قم در روز هفتم فروردین از مبادی ورودی قم ثبت گردیده است.


به گزارش قم نیوز، محمد حسن کلهری اظهار داشت: براساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان حمل و نقل و پایانه‌های استان قم در هفتمین روز فروردین ماه بیش از ۱۶۲ هزارو ۸۹۷ وسیله نقلیه از مبادی ورودی شهر قم عبور کردند.

قائم مقام مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم افزود: تردد بیش از ۱۸۰ هزارو ۶۶۰ وسیله نقلیه از مبادی ورودی استان قم در این روز ثبت گردیده است.

وی گفت: براساس این گزارش متوسط سرعت در اتوبان‌های استان قم ۸۷ کیلومتر است و همچنین ۹۲ درصد از تردد در جاده‌های استان متعلق به وسایل سبک و ۸ درصد نیز به وسایل نقلیه سنگین اختصاص داده شده است.

کلهری افزود: براساس آخرین خبر‌ها آزاد راه قم – تهران، آزاد راه تهران – قم، آزاد راه کاشان – قم و بزرگراه قم - سلفچگان به ترتیب پرتردد‌ترین مسیر‌ها بوده‌اند.

قائم مقام مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان از مسافران نوروزی تقاضا کرد تا با توجه به شلوغی راه‌ها از حرکت‌های مارپیچ پرهیز کنند و با حرکت با سرعت مطمئنه سفری خوش را برای خود و خانواده خود به ارمغان بیاورند.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 29571

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/interview/29571/۱۸۰-هزار-وسیله-نقلیه-هفتم-فروردین-ماه-ورودی-های-استان-قم-تردد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir