شنبه ۸ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب : 29571
قائم مقام مدیرکل حمل و نقل قم:

۱۸۰ هزار وسیله نقلیه در هفتم فروردین ماه از ورودی‌های استان قم تردد کرد

قم نيوز : قم نیوز: قائم مقام مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم گفت: تردد بیش از ۱۸۰ هزار و ۶۶۰ وسیله نقلیه از مبادی ورودی استان قم در روز هفتم فروردین از مبادی ورودی قم ثبت گردیده است.
۱۸۰ هزار وسیله نقلیه در هفتم فروردین ماه از ورودی‌های استان قم تردد کرد
به گزارش قم نیوز، محمد حسن کلهری اظهار داشت: براساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان حمل و نقل و پایانه‌های استان قم در هفتمین روز فروردین ماه بیش از ۱۶۲ هزارو ۸۹۷ وسیله نقلیه از مبادی ورودی شهر قم عبور کردند.

قائم مقام مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم افزود: تردد بیش از ۱۸۰ هزارو ۶۶۰ وسیله نقلیه از مبادی ورودی استان قم در این روز ثبت گردیده است.

وی گفت: براساس این گزارش متوسط سرعت در اتوبان‌های استان قم ۸۷ کیلومتر است و همچنین ۹۲ درصد از تردد در جاده‌های استان متعلق به وسایل سبک و ۸ درصد نیز به وسایل نقلیه سنگین اختصاص داده شده است.

کلهری افزود: براساس آخرین خبر‌ها آزاد راه قم – تهران، آزاد راه تهران – قم، آزاد راه کاشان – قم و بزرگراه قم - سلفچگان به ترتیب پرتردد‌ترین مسیر‌ها بوده‌اند.

قائم مقام مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان از مسافران نوروزی تقاضا کرد تا با توجه به شلوغی راه‌ها از حرکت‌های مارپیچ پرهیز کنند و با حرکت با سرعت مطمئنه سفری خوش را برای خود و خانواده خود به ارمغان بیاورند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdfk0x.yt0n56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما