جمعه ۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۳
کد مطلب : 29566
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی قم خبر داد

سرویس‌دهی ویژه اتوبوسرانی به مسافران ایستگاه قطار محمدیه

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی گفت: برای دسترسی به قطار سریع السیر قم ـ تهران، سرویس ویژه از میدان ۷۲ تن به سمت ایستگاه محمدیه فعال شده است.
سرویس‌دهی ویژه اتوبوسرانی به مسافران ایستگاه قطار محمدیه
به گزارش قم نیوز، سعید امراللهی با اشاره به فعالیت‌های سازمان اتوبوسرانی در ایام نوروز اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و همکاری گسترده بخش خصوصی خدمات مناسبی از سوی این سازمان پیش بینی و اجرا شده است.

وی افزود: خدمات خوبی از سوی سازمان اتوبوسرانی از روزهای پایانی سال و هنگام سال تحویل صورت گرفت و در حال حاضر نیز با توجه به حضور بالای مسافران در شب‌های چهارشنبه و جمعه برای زیارت حرم کریمه اهل بیت (س) و مسجد مقدس جمکران،‌ اتوبوس‌ها در ایام ذکر شده به صورت ویژه فعالیت کرده و تا پاسی از شب مسافران را جا‌به‌جا می‌کنند.

امر اللهی ادامه داد: در شب‌های چهارشنبه و جمعه اتوبوس‌ها در پارک سوارها، سطح شهر و مسجد مقدس جمکران فعال هستند و به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه در بهار امسال چند نوبت بارندگی داشتیم کارواش به صورت مستمر فعالیت کرده و رانندگان باید به نظافت و پاکیزگی ظاهر و داخل اتوبوس دقت داشته باشند و جدیت به خرج دهند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم بیان کرد: در نیمه دوم تعطیلات نوروزی سرویس‌دهی به ایستگاه راه‌آهن محمدیه در دستور کار قرار گرفت و همچنین یک دستگاه تعمیرگاه سیار در دو شیفت در محدوده خیابان خاکفرج، میدان مطهری و پارک سوار شمالی فعالیت دارد.

وی همچنین از برنامه‌ریزی سرویس‌دهی بوستان‌ها به صورت مقطعی در روزهای ۱۳ و ۱۴ فروردین خبر داد و گفت: از میدان ۷۲ تن به سمت ایستگاه قطار محمدیه نیز سرویس اتوبوس فعال شده است و تا پاسی از شب به مردم خدمات‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdch-mni.23nw-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

امیر
ایستگاه محمدیه لکه ننگی در دامان راه آهن و ملت ایران است لطفا این لکه ننگ رو پاک کنید