چهارشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۶
کد مطلب : 29738
دبیر هیئت کشتی قم:

فرنگی‌کاران قمی در مسابقات بین‌المللی جمهوری آذربایجان شرکت می‌کنند

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت کشتی قم با بیان اینکه رقابت‌های انتخابی آموزشگاه‌ها در رده سنی نونهالان در قم برگزار می‌شود گفت: فرنگی کاران قمی در مسابقات بین المللی جمهوری آذربایجان شرکت می‌کنند.
فرنگی‌کاران قمی در مسابقات بین‌المللی جمهوری آذربایجان شرکت می‌کنند
به گزراش قم نیوز، احمد رضایی اظهار داشت: با توجه به برگزاری مسابقات بین المللی کشتی جمهوری آذربایجان، فرنگی کاران قمی بخت زیادی برای حضور در این مسابقات دارند و تمرینات خود را همراه با سایر ملی پوشان انجام می‌دهند.

وی افزود: در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی مرادحاصلی یکی از فرنگی‌کارانی است که مسابقات کشتی رده سنی جوانان در جام بین المللی آذربایجان را در پیش دارد و در دسته ۷۴ کیلوگرم نیز مهدی ابراهیمی گزینه فدراسیون کشتی برای شرکت در این مسابقات است.

دبیر هیئت کشتی قم گفت: این ۲ کشتی‌گیر در سال ۲۰۱۳ همراه با تیم ملی کشتی نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در مغولستان شرکت کردند و دعوت کادر فنی تیم ملی جوانان از این ۲ کشتی‌گیر نشان می‌دهد فدراسیون کشتی بر روی این فرنگی کاران خوش آتیه، برنامه دارد.

رضایی بیان کرد: مهدی مرادحاصلی در مسابقات آسیایی مغولستان در دسته ۵۵ کیلوگرم شرکت کرد اما موفق به کسب مدال نشد اما مهدی ابراهیمی در دسته ۷۴ کیلوگرم نمایش بسیار خوبی داشته و سرانجام با کسب مدال برنز آسیا این مسابقات را به پایان برد.

وی عنوان کرد: موفقیت مهدی ابراهیمی در سال ۹۳ با کسب مدال طلای ارزشمندی برای وی همراه بود چنان که این کشتی گیر جوان در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور با شکست دادن تمامی حریفان خود به مقام قهرمانی و مدال طلا رسید تا بخت زیادی برای حضور در مسابقات بین المللی آینده تقویم فدراسیون کشتی داشته باشد.

دبیر هیئت کشتی قم درباره آخرین وضعیت هادی علیزاده پورنیا تصریح کرد: این کشتی گیر نامدار قمی با مصدومیتی جزئی روبروست و در حال استراحت و پیگیری برنامه‌های درمانی خود است و به زودی به دایره طلایی کشتی باز می‌گردد.

رضایی خاطرنشان کرد: رقابت‌های انتخابی آموزشگاه‌های استان در رده سنی نونهالان و در کشتی آزاد ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت در خانه کشتی برگزار می‌شود و مسابقات همین رده سنی در کشتی فرنگی ۱۶ و ۱۷ رادیبهشت انجام می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcivyar.t1a3p2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما