دوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب : 29778
"مستکبران از موج بیداری اسلامی هراس دارند"

آیت‌الله اعرافی: آل‌سعود با حمله به یمن در پی تفرقه‌افکنی میان مسلمانان است

قم نيوز : قم نیوز: امام جمعه قم با اشاره به اهداف آل‌سعود از حمله به یمن گفت:حمله عربستان به یمن یک نوع فتنه‌انگیزی است تا بازگشت به هویت اسلامی فراموش شود و صحنه اصلی جنگ که باید مقابله با مستکبران باشد به جنگ‌های داخلی ملت‌های مسلمان تبدیل شود.
آیت‌الله اعرافی: آل‌سعود با حمله به یمن در پی تفرقه‌افکنی میان مسلمانان است
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله اعرافی با اشاره به حمله عربستان به کشور یمن و سکوت مجامع بین المللی اظهار داشت: عربستان وارد یک بازی با آتش بسیار خطرناکی شده و بیشترین خطر هم متوجه خود این کشور است.

امام جمعه قم افزود: عربستان در طول چندسال اخیر پرونده‌های سیاه و سنگینی دارد، دولت آل‌سعود در جنگ ایران و عراق از صدام حمایت کرد و لشکرکشی به بحرین انجام داد؛ بد‌ترین اقدام این حکومت حمله به یمن است که منطق حقوقی ندارد و بازتاب‌های منفی در گسترش جنگ در منطقه دارد.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه با اشاره به آثار مخرب حمله آل‌سعود به یمن بیان کرد: یکی از جلوه‌های زشت و زجر آور این حمله تخریب زیر ساخت‌های زندگی مردم یمن است و دولت آل سعود نیز راه را برای کمک‌های بشر دوستانه بسته است.

آیت‌الله اعرافی عنوان کرد: بیداری اسلامی در منطقه موضوع جدی و عمیقی است، موج بیداری اسلامی در منطقه واقعیت انکار ناپذیری است و طبیعی است که دولت‌های وابسته به استکبار از خود عکس العمل نشان دهند.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه مستکبران از موج بیداری اسلامی هراس دارند، تصریح کرد: غربی‌ها دولت‌های وابسته به خود در منطقه را به‌کار گرفتند تا به مقابله با موج بیداری اسلامی موجود بپردازند و به جای اینکه درگیری بین استکبار با ملت‌های مسلمان باشند تلاش می‌کنند جنگ را میان امت‌های مسلمان بکشانند و جنگ طایفه‌ای ایجاد کنند.

وی با اشاره به اهداف آل‌سعود ازحمله به یمن اظهار داشت: حمله دولت سعودی به یمن در اصل یک نوع فتنه‌انگیزی است تا بازگشت به هویت اسلامی فراموش شود و صحنه اصلی جنگ که باید مقابله با مستکبران و صهیونیست باشد به جنگ‌های داخلی ملت‌های مسلمان تبدیل شود.

آیت‌الله اعرافی با بیان اینکه آمریکا با حمایت خود از آل‌سعود در پی رسیدن به منافع خویش است، عنوان کرد: پایگاه مهم برای اجرای منویات آمریکا کشورهایی هستند که ظاهری اسلامی دارند ولی در اصل دست در دست دشمنان اسلام دارند. آمریکا برای اینکه منافع دراز مدت خویش را تامین و امنیت رژیم صهیونیستی را فراهم کند و از سوی دیگر گفتمان انقلاب اسلامی و اسلام ناب را مهار کند، از مزدوران خویش در منطقه حمایت می‌کند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcc4mqi.2bqom8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما