دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب : 31639
مدیرکل اتباع استانداری قم:

۶۵ هزار اتباع خارجی در قم در اولویت دریافت دفترچه بیمه سلامت هستند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم گفت: ۶۵ هزار اتباع خارجی در قم در اولویت دریافت دفترچه بیمه سلامت هستند.
۶۵ هزار اتباع خارجی در قم در اولویت دریافت دفترچه بیمه سلامت هستند
به گزارش قم نیوز، عباس شیرمحمدی با اشاره به اجرای طرح تعویض کارت آمایش اتباع غیرایرانی، اظهار داشت: بسیاری از اتباع برای تعویض کارت مرحله دهم به اداره اتباع مراجعه نکردند، در همین راستا این طرح تا اول مردادماه جاری تمدید شد.

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم با بیان اینکه چنانچه اتباع نسبت به تعویض کارت آمایش خود اقدام نکنند، اتباع غیرمجاز به شمار می‌آیند و باید از کشور خارج شوند، افزود: تا سال گذشته برخی از اتباع خارجی دارای کارت بیمه آسیا بودند اما امسال با تدابیر اندیشیده شده میان کمیسیاری عالی پناهندگان، وزارت کشور، وزارت خارجه و وزارت بهداشت تصمیم گرفته شده است تا اتباع خارجی زیرپوشش بیمه سلامت قرار بگیرند از همین رو دفترچه‌های بیمه سلامت برای آنان صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه ۶۵ هزار نفر از اتباع خارجی در اولویت دریافت دفترچه بیمه سلامت هستند، تصریح کرد: با توجه به دستور مقام معظم رهبری، تمام اتباع خارجی که در ایران ساکن هستند، می‌توانند فرزندان خود را در مدارس ایران ثبت نام کنند.

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم خاطرنشان کرد: به دلیل وجود حوزه‌ علمیه ۱۰۹ ملیت در قم زندگی می‌کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcb90bf.rhb8fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما