يکشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۳
کد مطلب : 32569
مدیر عامل باشگاه نادرشیمی قم:

قم نامزد میزبانی مسابقات بسکتبال بانوان کشور شد

قم نيوز : قم نگار: مدیرعامل باشگاه نادرشیمی قم گفت: قم نامزد میزبانی مسابقات بسکتبال بانوان کشور در دور برگشت مرحله گروهی شد.
قم نامزد میزبانی مسابقات بسکتبال بانوان کشور شد
به گزارش قم نگار، محسن نادری اظهار داشت: به منظور افزایش شانس صعود تیم نادرشیمی قم به مرحله نهایی مسابقات بسکتبال بانوان کشور تقاضای میزبانی از این مسابقات را تسلیم فدراسیون بسکتبال کرده‌ایم.

وی افزود: فدراسیون بسکتبال به طور شفاهی با میزبانی قم موافقت کرده است و منتظر نامه رسمی و کتبی فدراسیون بسکتبال مبنی بر میزبانی از دور برگشت این مسابقات هستیم.

مدیرعامل باشگاه نادرشیمی قم گفت: نادرشیمی قم در رده دوم جدول لیگ بسکتبال بانوان کشور قرار دارد و میزبانی قم از دور برگشت این مسابقات می‌تواند بخت تیم نادرشیمی را برای صعود به جمع ۴ تیم پایانی لیگ دسته دوم و در ‌‌نهایت صعود ۲ تیم به لیگ دسته اول افزایش دهد.

نادری بیان داشت: در صورت نهایی شدن اعطای میزبانی به قم، تیم‌های هیئت بسکتبال یزد، هیئت بسکتبال شیراز، هیئت بسکتبال جاجرم، هیئت بسکتبال خراسان رضوی و آرشیای همدان برای انجام مسابقات دور برگشت در قم حاضر می‌شوند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به طرح احداث آکادمی بسکتبال در قم اشاره و عنوان کرد: بر اساس این طرح، آکادمی بسکتبال استان قم با مشارکت بخش خصوصی در قم احداث می‌شود و این آکادمی بزرگ‌ترین آکادمی بسکتبال کشور خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه نادرشیمی قم تصریح کرد: این آکادمی ویژه آموزش پسران بسکتبالیست در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان است و قصد داریم از یک مربی خارجی برای تدریس در این آکادمی استفاده کنیم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdceon8x.jh8wpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما