کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس کمیسیون امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قم:

مردم در تکمیل پروژه‌های شهری سهیم هستند

خبرگزاری فارس , 28 شهريور 1394 ساعت 0:00

قم نگار: رئیس کمیسیون امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قم گفت: مردم در تکمیل پروژه‌های شهری موثر هستند و باید در این زمینه همکاری لازم را با مدیریت شهری داشته باشند.


به گزارش قم نگار، مصطفی سعادت‌طلب با اشاره به میزان پیشرفت پروژه‌های مختلف شهری اظهار کرد: باید برنامه‌ریزی و مدیریت در زمینه روند پروژه‌های شهری صورت گیرد تا مشکلی در این زمینه به وجود نیاید.

وی خاطرنشان کرد: مسائل اقتصادی روی میزان پیشرفت پروژه‌ها تاثیرگذار است و نباید این مسئله نادیده گرفته شود.

رئیس کمیسیون امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به کاهش ساخت‌وساز گفت: کاهش ساخت‌وساز سبب شده تعداد صدور پروانه کاهش پیدا کند و این امر در میزان پیشرفت پروژه‌های شهری و درآمد شهرداری تاثیر گذاشته است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی که در سطح شهر انجام می‌شود، بر اساس برنامه‌ریزی پیشین در دستور کار قرار گرفته است و مدیریت منابع در آنها انجام شده، بنابراین تعدد پروژه‌ها در کندی پیشرفت پروژه‌ها بی‌تاثیر است، زیرا با برنامه خاصی دنبال شده است.

سعادت‌طلب عنوان کرد: مردم در تکمیل پروژه‌ها موثر هستند و پس از بهره‌برداری می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به نقش مردم در پیشرفت پروژه‌های شهری گفت: اگر مردم در امر سرمایه‌گذاری وارد شوند، پیشرفت پروژه‌ها با سرعت بیشتری پیش می‌رود و می‌توان از نتایج آن بهره‌مند شد.

رئیس کمیسیون امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تملک پروژه‌های شهری به همکاری مردم بستگی دارد، بنابراین هر اندازه مردم همکاری بیشتری در این زمینه داشته باشند، پروژه‌ها با سرعت بیشتری پیشرفت می‌کند.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 32680

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/interview/32680/مردم-تکمیل-پروژه-های-شهری-سهیم-هستند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir