?>?> مردم در تکمیل پروژه‌های شهری سهیم هستند | قم نیوز
شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۰
کد مطلب : 32680
رئیس کمیسیون امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قم:

مردم در تکمیل پروژه‌های شهری سهیم هستند

قم نيوز : قم نگار: رئیس کمیسیون امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قم گفت: مردم در تکمیل پروژه‌های شهری موثر هستند و باید در این زمینه همکاری لازم را با مدیریت شهری داشته باشند.
مردم در تکمیل پروژه‌های شهری سهیم هستند
به گزارش قم نگار، مصطفی سعادت‌طلب با اشاره به میزان پیشرفت پروژه‌های مختلف شهری اظهار کرد: باید برنامه‌ریزی و مدیریت در زمینه روند پروژه‌های شهری صورت گیرد تا مشکلی در این زمینه به وجود نیاید.

وی خاطرنشان کرد: مسائل اقتصادی روی میزان پیشرفت پروژه‌ها تاثیرگذار است و نباید این مسئله نادیده گرفته شود.

رئیس کمیسیون امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به کاهش ساخت‌وساز گفت: کاهش ساخت‌وساز سبب شده تعداد صدور پروانه کاهش پیدا کند و این امر در میزان پیشرفت پروژه‌های شهری و درآمد شهرداری تاثیر گذاشته است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی که در سطح شهر انجام می‌شود، بر اساس برنامه‌ریزی پیشین در دستور کار قرار گرفته است و مدیریت منابع در آنها انجام شده، بنابراین تعدد پروژه‌ها در کندی پیشرفت پروژه‌ها بی‌تاثیر است، زیرا با برنامه خاصی دنبال شده است.

سعادت‌طلب عنوان کرد: مردم در تکمیل پروژه‌ها موثر هستند و پس از بهره‌برداری می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به نقش مردم در پیشرفت پروژه‌های شهری گفت: اگر مردم در امر سرمایه‌گذاری وارد شوند، پیشرفت پروژه‌ها با سرعت بیشتری پیش می‌رود و می‌توان از نتایج آن بهره‌مند شد.

رئیس کمیسیون امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تملک پروژه‌های شهری به همکاری مردم بستگی دارد، بنابراین هر اندازه مردم همکاری بیشتری در این زمینه داشته باشند، پروژه‌ها با سرعت بیشتری پیشرفت می‌کند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdciuqap.t1arv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما