يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب : 11495
شهردار قم:

تفسیر غلط از قانون، پروژه‌های شهری را به تأخیر انداخته است

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم با اشاره به تفسیر قوانین توسط برخی از افراد گفت: این مسئله موجب به تعویق افتادن پروژه‌های شهری شده است.
تفسیر غلط از قانون، پروژه‌های شهری را به تأخیر انداخته است
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری شهردار قم در دیدار با آیت الله مؤمن به مشکلات اقتصاد شهری و کشوری اشاره کرد و گفت: با وفاق و همدلی در شهرداری و شورای اسلامی شهر سعی داریم به دور از مسائل حاشیه‌ای ساخت پروژه‌های عمرانی را دنبال کنیم و به موفقیت‌های چشمگیری هم دست یافته‌ایم.

وی افزود: با وجود مشکلات اقتصادی هیچ یک از پروژه‌های عمرانی شهرداری قم غیرفعال نیست و همه پروژه‌ها طبق روال قبلی در حال اجرا هستند.

شهردار قم به تفسیر قوانین توسط برخی از افراد اشاره کرد و اذعان داشت : این مسئله موجب به تعویق افتادن پروژه‌ها شده و با توجه به اینکه کشور ما در شرایط بحرانی قرار دارد در این شرایط مسئولان می‌توانند با به‌کارگیری تدابیر و تمهیدات لازم در سال اقتصاد مقاومتی هزینه کمتری را برای شهر داشته و رضایتمندی مردم را حاصل کنند.

دلبری با اشاره به سکونت ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در منطقه پردیسان در آینده‌ای نزدیک خاطرنشان کرد: فقط استان قم هم منوریل و هم متر دارد که منوریل شمال به جنوب شهر و مترو غرب به شرق شهر را متصل می‌کنند، اما سایر شهرها فقط به یک مقوله می‌پردازند که این خود مستلزم هزینه‌ها زیادی است و شهرداری قم در این امر نیازمند مساعدت مالی است.


انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcjixev.uqevhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما