کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار قم:

تفسیر غلط از قانون، پروژه‌های شهری را به تأخیر انداخته است

خبرگزاری فارس , 8 بهمن 1391 ساعت 18:17

قم نیوز: شهردار قم با اشاره به تفسیر قوانین توسط برخی از افراد گفت: این مسئله موجب به تعویق افتادن پروژه‌های شهری شده است.


به گزارش قم نیوز، محمد دلبری شهردار قم در دیدار با آیت الله مؤمن به مشکلات اقتصاد شهری و کشوری اشاره کرد و گفت: با وفاق و همدلی در شهرداری و شورای اسلامی شهر سعی داریم به دور از مسائل حاشیه‌ای ساخت پروژه‌های عمرانی را دنبال کنیم و به موفقیت‌های چشمگیری هم دست یافته‌ایم.

وی افزود: با وجود مشکلات اقتصادی هیچ یک از پروژه‌های عمرانی شهرداری قم غیرفعال نیست و همه پروژه‌ها طبق روال قبلی در حال اجرا هستند.

شهردار قم به تفسیر قوانین توسط برخی از افراد اشاره کرد و اذعان داشت : این مسئله موجب به تعویق افتادن پروژه‌ها شده و با توجه به اینکه کشور ما در شرایط بحرانی قرار دارد در این شرایط مسئولان می‌توانند با به‌کارگیری تدابیر و تمهیدات لازم در سال اقتصاد مقاومتی هزینه کمتری را برای شهر داشته و رضایتمندی مردم را حاصل کنند.

دلبری با اشاره به سکونت ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در منطقه پردیسان در آینده‌ای نزدیک خاطرنشان کرد: فقط استان قم هم منوریل و هم متر دارد که منوریل شمال به جنوب شهر و مترو غرب به شرق شهر را متصل می‌کنند، اما سایر شهرها فقط به یک مقوله می‌پردازند که این خود مستلزم هزینه‌ها زیادی است و شهرداری قم در این امر نیازمند مساعدت مالی است.


انتهای پیام/۱۱۶/


کد مطلب: 11495

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/11495/تفسیر-غلط-قانون-پروژه-های-شهری-تأخیر-انداخته

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir