چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 30901
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام شهری قم در اولویت شهرداری قرار گیرد

قم نيوز : قم نیوز: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: شهرداری باید اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام قم را مورد توجه قرار دهد و برای حل مسائلی که در این مسیر وجود دارد، اقدام کند.
اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام شهری قم در اولویت شهرداری قرار گیرد
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله امینی ظهر امروز در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قم با مقایسه وضعیت دو شهر قم و اصفهان اظهار داشت: شهر قم کوچک‌تر از شهر اصفهان است اما شهری مذهبی و با موقعیتی حساس است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه امیدوایم تجربیاتی که در شهرداری اصفهان داشته‌اید در قم نیز به کار بیاید افزود: قم پایتخت جهان تشیع است و نگاه ویژه ای از طرف مردم به شهر قم وجود دارد.

وی با بیان اینکه اداره شهر قم از برخی لحاظ دشوارتر از اداره اصفهان است خاطرنشان کرد: شهرداری باید با همدلی هرچه بیشتر با شورای شهر برای اداره امور در شهر قم تلاش کند.

آیت‌الله امینی با اشاره به اینکه شورای شهر قم اقدامات خوبی را انجام داده است، تصریح کرد: مسئولیت اداره شهر و طراحی شهری در کشور ما به عهده شهرداری است در صورتی که در سایر کشورهای جهان تنها مسئولیت اداره شهر به عهده شهرداری است به همین دلیل فعالیت بیشتری در این زمینه در کشور ما نیاز است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: باید در قم پهنه ویلایی و آپارتمانی به صورت خاص مشخص شود زیرا در حال حاضر تفکیکی در این زمینه در قم صورت نگرفته و در برخی نقاط شاهد وجود منازل مسکونی در کنار آپارتمان‌ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه شاهد افزایش روز افزون خودروها در شهر قم هستیم بیان کرد: مسئله ترافیک در شهر قم نیاز به رسیدگی دارد؛ باید ساخت پارکینگ ساختمانی در قم با جدیت پیگیری شود و اجازه ساخت ساختمان‌هایی که پارکینگ ندارند داده نشود.

آیت الله امینی با بیان اینکه باید اولویت بندی در انجام امور در شهرداری قم وجود داشته باشد خاطرنشان کرد: مسئله زیباسازی شهر قم دارای اهمیت ویژه‌ای است اما باید ابتدا به نیازهای اولیه پاسخ داده و پس از آن به سایر مسائل توجه شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه شهرداری قم دارای بدهی‌های کلان است عنوان کرد: باید در این زمینه چاره اندیشی شود؛ شهرداری باید اجرای پروژه‌های نیمه تمام قم را مورد توجه قرار دهد و برای حل مسائلی که در این مسیر وجود دارد اقدام کند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdccsoq1.2bqxx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما