شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۵
کد مطلب : 32713
هافبک تیم فوتبال صبای قم:

تعطیلات لیگ بر‌تر به تیم‌های حاضر در لیگ آسیب می‌زند‌

قم نيوز : قم نگار: هافبک تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه پس از قهرمانی با تراکتورسازی به دنبال موفقیت با صبا در این جام هستم گفت: تعطیلات لیگ بر‌تر به تیم‌های حاضر در لیگ آسیب می‌زند.
تعطیلات لیگ بر‌تر به تیم‌های حاضر در لیگ آسیب می‌زند‌
به گزارش قم نگار، قاسم دهنوی اظهار داشت: در شرایطی باید فردا در جام حذفی با تراکتورسازی روبرو شویم که تک بازی بودن این مسابقه، کار هر دو تیم را دشوار کرده است و هر دو تیم برای پیروزی انگیزه دارند.

وی افزود: پیش از این مدتی در تیم تراکتورسازی بازی می‌کردم و از این تیم خاطرات خوبی دارم و حتی با همین تیم در جام حذفی هم قهرمان شدم اما حالا با صبا به دنبال موفقیت در این جام هستم و جام حذفی فرصتی است که نباید به راحتی از دست بدهیم.

هافبک تیم فوتبال صبای قم گفت: در جام حذفی یک تیم با برگزاری چند مسابقه می‌تواند به فینال و قهرمانی برسد و سهمیه آسیایی بگیرد و تیم ما نگاه ویژه‌ای به جام حذفی دارد ضمن اینکه در لیگ هم می‌خواهیم بتدریج به رده‌های بالای جدول برسیم.

دهنوی بیان کرد: صبا از تعطیلات لیگ استفاده بسیار خوبی کرد زیرا پیش از آغاز فصل بدنسازی نداشت اما به طور کلی این تعطیلات لیگ بر‌تر به دلیل برگزاری مسابقات ملی، به لیگ و تیم‌ها آسیب می‌زند و کیفیت کار تیم‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی عنوان کرد: تعطیلات میانه مسابقات و برگزاری تمرینات بدنی مداوم بدون مسابقه در طول فصل سبب افزایش احتمال آسیب دیدگی بازیکنان می‌شود در حالی که در کشورهای اروپایی حتی با برگزاری مسابقات ملی لیگ‌ها تعطیل نمی‌شوند.

هافبک تیم فوتبال صبای قم درباره نتایج صبا از آغاز فصل تصریح کرد: همه چیز در صبا به زمان نیاز دارد و واقعا تعجب برانگیز است که برخی نتایج تیم ما را زیر‌سئوال می‌برند و مشخص نیست از تیمی که طی چند روز بسته شده و وارد لیگ شده است چه انتظاراتی دارند.

دهنوی خاطرنشان کرد: جدول لیگ بر‌تر هنوز شکل واقعی خود را پیدا نکرده و جایگاه فولاد و نفت و پرسپولیس در انتهای جدول نیست و تیم ما هم به تدریج به بالای جدول راه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfmedm.w6d0yagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما