دوشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب : 32733
حجت‌الاسلام ذوالنور در گفت‌وگو با قم نگار:

بی‌بصیرتی مسلمانان خاک‌ریزهای صهیونیست‌ها را افزایش می‌دهد

قم نيوز : قم نگار: حجت‌الاسلام ذوالنور با اشاره به اینکه دلارهای نفتی کشورهای مسلمان صرف تجهیز داعش و تکفیری‌ها می‌شود، گفت: این خودزنی مسلمانان خاک‌ریزهای صهیونیست‌ها را افزایش می‌دهد.
بی‌بصیرتی مسلمانان خاک‌ریزهای صهیونیست‌ها را افزایش می‌دهد
حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در گفت‌وگو با خبرنگار قم نگار، با اشاره به اینکه دشمنی یهود و صهیونیست با اسلام و مسلمانان ریشه دارد و نیاز به تبیین و توضیحی ندارد، اظهار داشت: پشتیبانی نظام سلطه و استکبار جهانی و پیوند آن با رژیم صهیونیستی هم بر همگان اثبات‌شده است.

کارشناس مسائل سیاسی بابیان اینکه صهیونیست‌ها و جان استکبار پروژه و نقشه از پیش طراحی‌شده درگیر کردن مسلمانان باهم را به اجرا درآورده‌اند، افزود: با استفاده از چنین نقشه‌ای می‌خواهند زمینه تقابل مسلمانان باهم و نابودی آن‌ها را فراهم کنند.

وی با تأکید بر اینکه امروزه استکبار جهانی نظریه جنگ تمدن‌های هانتینگتون که چنگ برون تمدنی بوده، رنگ‌باخته است، خاطرنشان کرد: امروزه جنگ درون تمدنی و درگیر کردن تمدن‌ها در درون خودشان ایجادشده است.

حجت‌الاسلام ذوالنور با اشاره به اینکه جهان اسلام تلاش می‌کند با تشدید اختلافات قومی فرقه‌ای و مذهبی در بین مسلمانان آن‌ها را به جان خود بیاندازد، تصریح کرد: حداقل نتیجه‌ای که نصیب جهان استکبار می‌شود این است که رژیم صهیونیستی فراغ بال می‌یابد که وقتی مسلمانان و نیرو و امکاناتشان درگیر اختلافات بین خود شده است، از این فرصت استفاده کرده و برای رسیدن به اهداف خود و توسعه سلطه و تضعیف مسلمانان گام بردارد.

کارشناس مسائل سیاسی بابیان اینکه امروزه دلارهای ذخایر نفتی عربستان و کشورهای خاورمیانه در توسعه داعش و گروه‌های تکفیری پخش می‌شود، تأکید کرد: باوجوداین مسئله طبیعی است که از طرف دیگر هم‌دستشان در دست نظام سلطه و استکبار جهانی است.

وی با تأکید بر اینکه امروزه از مشاوران سران سعودی برخی از حکام اسرائیلی هستند؛ خاطرنشان کرد: با وجود چنین مسائلی طبیعی است که صهیونیست‌ها بهترین استفاده را از این فرصت کرده و به نابودی مسجد القصی، فلسطین و غزه اقدام کنند.

حجت‌الاسلام ذوالنور بابیان اینکه دشمن نابودی اسلام را از درون خود اسلام آغاز کرده است، افزود: تا وقتی این بی بصیرتی دل‌مردگی، غفلت و خودزنی در جهان اسلام ادامه پیدا کند طبیعی است خاک‌ریزهای آن‌ها گسترده‌تر می‌شود و گام خود را فراتر می‌نهند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchxqnx.23nixdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما