کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تصادف فوتی پژو با زانتیا وانتشار گاز در بخش کهک

خبرگزاری فارس , 11 آذر 1391 ساعت 11:35

قم نیوز: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از فوت یک نفر در تصادف پژو و زانتیا و وقوع حادثه گاز گرفتگی در بخش کهک خبر داد.


به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی با اشاره به حوادث شاخص امروز اظهار کرد: با وجود توصیه‌های ایمنی از آغازین روزهای فصل سرما تا کنون چند مورد گازگرفتگی مشاهده شده است.

وی افزود: امروز صبح یک نفر بر اثر گاز گرفتگی در بخش کهک مسموم شد و که وی توسط اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی انتقال یافت.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از دیگر حواث امروز را واژگونی پژو در کیلومتر ۶۰ اتوبان قم تهران ذکر کرد.

وی اضافه کرد: در این حادثه پنج نفر مجروح شدند که با حضور به موقع اورژانس ۱۱۵ در محل حادثه و انجام اقدامات اولیه به مراکز درمانی سطح شهر انتقال یافتند.

فراهانی به برخورد دو دستگاه موتورسیکلت در خیابان خیام اشاره و ابراز کرد: این حادثه سه مجروح برجای گذاشت.

وی با بیان اینکه امداد رسانان اورژانس ۱۱۵ در کمترین زمان ممکن در صحنه حادثه حاضر شدند تصریح کرد: مجروحان این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی با آمبولانس به مراکز درمانی سطح شهر منتقل شدند.

فوت یک نفر در حادثه تصادف پژو و زانتیا

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از برخورد یک دستگاه خودروی پژو و یک دستگاه خودروی زانتیا خبر داد و گفت: در این حادثه که در محور پردیسان کهک رخ داد دو نفر مجروح شدند و یک نفر به دلیل شدت جراحات فوت کرد.

وی از وقوع تصادف یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه خاور در محور جعفریه خبر داد و ابراز داشت: دراین حادثه سه نفر مجروح شدند که با دو دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی اعزام شدند.

فراهانی در ادامه از واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در جاده جنت‌آباد خبر داد و گفت در این حادثه چهار نفر مجروح شدند که توسط امداد رسانان اورژانس ۱۱۵ با دو دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

انتهای پیام/115/


کد مطلب: 10206

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/10206/تصادف-فوتی-پژو-زانتیا-وانتشار-گاز-بخش-کهک

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir