شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب : 10206

تصادف فوتی پژو با زانتیا وانتشار گاز در بخش کهک

قم نيوز : قم نیوز: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از فوت یک نفر در تصادف پژو و زانتیا و وقوع حادثه گاز گرفتگی در بخش کهک خبر داد.
تصادف فوتی پژو با زانتیا وانتشار گاز در بخش کهک
به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی با اشاره به حوادث شاخص امروز اظهار کرد: با وجود توصیه‌های ایمنی از آغازین روزهای فصل سرما تا کنون چند مورد گازگرفتگی مشاهده شده است.

وی افزود: امروز صبح یک نفر بر اثر گاز گرفتگی در بخش کهک مسموم شد و که وی توسط اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی انتقال یافت.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از دیگر حواث امروز را واژگونی پژو در کیلومتر ۶۰ اتوبان قم تهران ذکر کرد.

وی اضافه کرد: در این حادثه پنج نفر مجروح شدند که با حضور به موقع اورژانس ۱۱۵ در محل حادثه و انجام اقدامات اولیه به مراکز درمانی سطح شهر انتقال یافتند.

فراهانی به برخورد دو دستگاه موتورسیکلت در خیابان خیام اشاره و ابراز کرد: این حادثه سه مجروح برجای گذاشت.

وی با بیان اینکه امداد رسانان اورژانس ۱۱۵ در کمترین زمان ممکن در صحنه حادثه حاضر شدند تصریح کرد: مجروحان این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی با آمبولانس به مراکز درمانی سطح شهر منتقل شدند.

فوت یک نفر در حادثه تصادف پژو و زانتیا

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از برخورد یک دستگاه خودروی پژو و یک دستگاه خودروی زانتیا خبر داد و گفت: در این حادثه که در محور پردیسان کهک رخ داد دو نفر مجروح شدند و یک نفر به دلیل شدت جراحات فوت کرد.

وی از وقوع تصادف یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه خاور در محور جعفریه خبر داد و ابراز داشت: دراین حادثه سه نفر مجروح شدند که با دو دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی اعزام شدند.

فراهانی در ادامه از واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در جاده جنت‌آباد خبر داد و گفت در این حادثه چهار نفر مجروح شدند که توسط امداد رسانان اورژانس ۱۱۵ با دو دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdciqraz.t1auu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما