قم نيوز : قم نیوز: رييس دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم از انتشار 12 كتاب مرتبط با آخوند خراساني همزمان با برگزاري كنگره اين شخصيت برجسته علمي در آذرماه سال جاري در قم خبر داد.
همزمان با برگزاری كنگره آخوند خراسانی، 12 اثر منتشر می شود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام احمد واعظی روز يكشنبه در ديدار با آيت الله نوری همدانی از مراجع تقليد گفت: سه جلد از اين كتاب ها مربوط به شناخت نامه آخوند خراسانی از زمان حوادث مشروطه به بعد از سوی مركز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گرد آوری شده است.

وی افزود: سه جلد از اين كتاب ها نيز مجموعه فتاوای آخوند خراسانی است كه در حاشيه كتب مرقوم كرده اند.

واعظی با اشاره به فراخوان صورت گرفته برای ارسال مقالات به دبيرخانه كنگره آخوند خراسانی، گفت: با بررسی هيات داوری از بين آثار ارسال شده، چهل اثر به عنوان آثار برتر انتخاب شد كه در روز همايش در قالب سه جلد عرضه خواهد شد.

وی با اشاره به ديدار اعضای ستاد برگزاری كنگره علامه آخوند خراسانی با مراجع تقليد و علما، تصريح كرد: رهنمودهای مراجع و علما در برگزاری باشكوه و مطلوب اين همايش مؤثر است.

خاطرنشان می شود كنگره بزرگداشت آخوند خراسانی به مدت دو روز در روزهای ۲۳ و ۲۴ آذرماه امسال در سالن همايش های دفتر تبليغات اسلامی حوزه علميه قم برگزار می شود و در آيين افتتاحيه آن آيت الله صافی گلپايگانی و در مراسم اختتاميه آن نيز آيت الله جوادی آملی سخنرانی خواهند كرد.

انتهای پیام/۱۰۳
https://qomnews.ir/vdch.inzt23nvxftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما