دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب : 10261
معاون اداره کل آموزش و پرورش استان قم خبر داد

توزیع شیر در تمام مدارس دولتی قم از روز شنبه

قم نيوز : قم نیوز: معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قم از توزیع شیر در مدارس سراسر کشور از ۱۸ آذرماه خبر داد.
توزیع شیر در تمام مدارس دولتی قم از روز شنبه
 به گزارش قم نیوز، حمیدرضا سوری اظهار کرد: براساس مصوبه کمیته ملی شیر مدارس، توزیع شیر در تمام مدارس اعم از پیش دبستانی دولتی، ابتدایی و راهنمایی دولتی، مراکز شبانه روزی کودکان بی‌سرپرست و مدارس شبانه روزی از روز شنبه ۱۸ آذر تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۲ به تناسب وضعیت استان‌ها در ۷۰ نوبت اجرا خواهد شد.

وی درباره تخصیص اعتبارات به این برنامه گفت: با توجه به اینکه هرساله شرایط و وضعیت اعتبارات میزان جامعه هدف و تعداد دفعات توزیع متغیر بوده است، اعتبار مورد نیاز برای اجرای این برنامه طی چهار مرحله در اختیار استان‌ها قرار خواهد گرفت.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قم افزود: مطالبات سال گذشته استان‌ها نیز تامین و به مراکز استان‌ها ابلاغ شده است.

سوری درباره مسئولان مرتبط با این طرح در مراکز استان‌ها گفت: ریاست کمیته ملی شیر در استان‌ها به عهده مدیر کل آموزش و پرورش است و دبیر این کمیته در مراکز استان‌ها معاونین توسعه منابع و پشتیبانی هستند که پاسخگوی نحوه و چگونگی توزیع شیر خواهند بود.

وی یادآور شد: توزیع شیر در مدارس ابتدایی استان از ششم آذر اجرا شده است و بر اساس این مصوبه توزیع شیر از روز شنبه در تمام مدارس دولتی استان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcjv8ev.uqeymzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما