سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۴۶
کد مطلب : 10265

مرفاوی: نیم فصل را با پیروزی به پایان می‌بریم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: برای اینکه ثابت کنیم نتایج اخیر صبا در لیگ برتر اتفاقی بوده، مس کرمان را در هفته پایانی نیم فصل می‌بریم.
مرفاوی: نیم فصل را با پیروزی به پایان می‌بریم
به گزارش قم نیوز، عبدالصمد مرفاوی با اشاره به حساسیت این دیدار خارج از خانه برای صبا اظهار کرد: به نظر من دیدار با مس یکی از بازی‌های سخت ما در لیگ این فصل خواهد بود زیرا با تیم متحول شده مس رو‌به‌رو هستیم.

وی ادامه داد: مس کرمان به دلیل اینکه از نظر روحی و روانی نسبت به آغاز لیگ دوازدهم تغییرات بسیاری داشته و روند رو به رشدی را در هفته‌های اخیر در پیش گرفته است، در این مسابقه خانگی خود برای ما حریف سرسختی خواهد بود ولی می‌خواهیم این بازی را ببریم تا نیم فصل را با پیروزی به پایان برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم افزود: ما حتماً می‌خواهیم نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال را با خاطره‌ای خوب به پایان برسانیم و به همه ثابت کنیم که نتایج اخیر کاملاً اتفاقی بوده، به همین خاطر با تمام آنچه که در توان داریم مقابل مس کرمان قرار می‌گیریم تا سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

وی اضافه کرد: ما می‌خواهیم یک بار دیگر با سه امتیاز این بازی به روند صعودی خود در جدول رده‌بندی دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برگردیم، امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و همچنان تیمی باشیم که در مسیر موفقیت گام بر می‌دارد.

مرفاوی همچنین با اشاره به وضعیت تیمش برای دیدار با تیم فوتبال مس کرمان ابراز داشت: به جز یکی دو بازیکن دیگر نفرات ما در شرایط خوبی قرار دارند و همه بازیکنان مصمم هستند که بتوانیم از این بازی سربلند بیرون آمده و با آرامش به تعطیلات نیم فصل برویم.

وی با بیان اینکه اعضای تیم ما در بهترین فرم و شرایط ممکن آماده هستند تا برای موفقیت صبا تلاش کنند، یادآور شد: ما اسیر اتفاقات و روی بد فوتبال شده‌ایم داور که به راحتی بر ضد ما به اشتباه پنالتی می‌گیرد، توپ‌های ما به تیر دروازه حریفان برخورد می‌کند و موقعیت‌های صد در صد گلزنی را هم راحت از دست می‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در ادامه به بازی هفته گذشته تیمش مقابل راه آهن اشاره کرد و در پاسخ به دلایل شکست در این دیدار، تصریح کرد: متأسفانه این از بدشانسی ما است که با وجود اینکه مقابل حریف خیلی خوب بازی کردیم و لایق کسب امتیاز بودیم در خانه نتیجه را واگذار کردیم.

تیم فوتبال صبای قم بعد از سه هفته ناکامی برابر تیم‌های فولاد خوزستان، سایپای البرز و راه آهن شهرری در آخرین هفته دیدارهای دور رفت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز به مصاف تیم مس کرمان می‌رود.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcdkx0f.yt0z96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما