سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب : 10280
شهردار منطقه یک قم عنوان کرد

تردد غیرضروری خودروها عامل ترافیک قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه یک قم تردد غیر ضروری خودروها در سطح شهر را یکی از عوامل افزایش ترافیک در این کلانشهر عنوان کرد.
تردد غیرضروری خودروها عامل ترافیک قم
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، اکبر قلیچ گفت: اصلاح هندسی رمپ رودخانه با خیابان شهید لواسانی در راستای رفاه حال شهروندان گرامی و همچنین کاهش تصادفات در این مکان در حال انجام است.

وی افزود: اصلاح هندسی رمپ رودخانه با هدف ایجاد معبری مناسب برای عبور و مرور وسایل نقلیه و در راستای احداث شهری روان و بدون ترافیک و در زمینه پاسخگویی به درخواست به حق شهروندان توسط شهرداری منطقه یک در حال انجام است.

شهردار منطقه یک قم این اقدام را در راستای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان و در راستای داشتن شهری روان، زیبا و بدون ترافیک ذکر کرد و اذعان داشت: تقاطع‌ها و معابری که در سطح این منطقه نیاز به اصلاح هندسی داشته باشند پس از بررسی و کار کارشناسی اقدامات لازم در خصوص ساماندهی آنها انجام می‌شود.

قلیچ نداشتن زیر ساخت‌های مناسب شهری در شهر قم را یکی از دلایل عمده مشکلات عبور و مرور دانست و تاکید کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر قم در صدد هستند با احداث پل‌های هوایی غیر همسطح، تعریض خیابان‌ها، اصلاح چهار راه‌ها و میادین هر چه زودتر این مشکلات را برطرف کنند.

وی تردد غیر ضروری خودروها در سطح شهر را یکی از عوامل افزایش ترافیک در این کلانشهر عنوان کرد و اذعان داشت: با اصلاح هندسی معابر از بروز تصادفات جلوگیری می‌شود.

شهردار منطقه یک با اشاره به رویکرد شهرداری قم در اصلاح هندسی معابر و افزایش سطح ایمنی معابر و حفظ سلامتی و آرامش شهروندان بیان کرد: شهروندان باید برای کنترل و کاهش خطرات با دقت بیشتری در سطح معابر و شوارع تردد کرده و شهرداری نیز در این راستا و در زمینه افزایش سطح سلامت جامعه با اصلاح هندسی معابر و راه‌های شهری سعی دارد تا با حذف نقاط حادثه خیز آمار تصادفات را کاهش دهد.

قلیچ گفت: اصلاح هندسی رمپ رودخانه با هزینه یک میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری در حال انجام است و ظرف مدت یک ماه با هدف بهبود عبور و مرور شهری انجام می‌شود.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcawun6.49nwa15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما