شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب : 10343

نجات فرد محبوس شده در پراید

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم از نجات فردی که در اثر واژگونی خودروی پراید محبوس شده بود خبر داد.
نجات فرد محبوس شده در پراید
به گزارش قم نیوز، عباس جعفری، با اشاره به اینکه روز گذشته در قم ۶ حریق بوقوع پیوست بیان کرد: 2 مورد از این حریق ها مربوط به یک منزل مسکونی بوده است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم با اشاره به اینکه روز گذشته ۲ مورد نجات توسط نیروهای آتش نشانی انجام شد افزود: یکی از عملیات ها مربوط به خودروی پراید بود که در خیابان ۲۰ متری باهنر انتهای خیابان جوادالائمه بوقوع پیوست و منجر به محبوس شدن راننده آن شد.

وی ادامه داد: برای نجات راننده ۲ دستگاه خودروی آتش نشانی از ایستگاه های ۱۱ و هفت به محل حادثه اعزام شده و بعد از فراهم ساختن موارد ایمنی راننده را از داخل خودرو خارج کردند.

جعفری بیان کرد: روز گذشته چهار مورد ایمن سازی در قم بوقوع پیوست که شامل گیرکردن گربه داخل هواکش و بازکردن درب منزل و درب خودرو بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فوت یک کارگر ساختمانی در اثر سقوط به چاه افزود: متاسفانه پیمانکاران از سیم بکسل ها برای بررسی فرسوده نبودن آنها بازدید نمی کنند که این امر منجر به بروز مشکلاتی برای کارگران می شود که توجه به این امر توسط پیمانکاران امری ضروری است.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcaeen6.49nwy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما