دوشنبه ۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۳۱
کد مطلب : 103456
منبع : قم نیوز

معرفی بهترین هتل‌ های قم

قم نيوز : بعد از مشهد مقدس یکی از مذهبی‌ترین شهرهای ایران، قم است. این شهر به دلیل نزدیک بودن به پایتخت، یکی از پر رفت و آمدترین شهرهای ایران شناخته می‌شود.
معرفی بهترین هتل های قم
معرفی بهترین هتل های قم
در واقع بیشتر مسلمانان و شیعیان برای زیارت حرم مطهر حضرت معصومه به قم سفر می‌کنند. از طرفی شهر قم در جنوب استان تهران بوده و یک پل ارتباطی مهم و ارزشمند برای رسیدن به استان‌های اصفهان، مرکزی و سمنان است. اگر قصد سفر به قم را دارید، باید اقامتگاه‌های مهم این شهر را بشناسید. ما در این مقاله قصد داریم بهترین هتل های قم را به شما معرفی کنیم.
 
هتل المپیک قم
پذیرش هتل المپیک قم
یکی از هتل های قدیمی قم، هتل المپیک است. این هتل در سال ۱۳۸۶ در مرکز شهر قم ساخته شده و در نزدیکی حرم حضرت معصومه قرار دارد. ساختمان هتل المپیک ۹ طبقه بوده و اتاق‌های متنوعی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. این هتل دارای چندین سالن پذیرایی و رستوران بوده که نمونه آن‌ها رستوران برلیان با انواع غذاهای فرنگی برای مهمانان بین‌‌المللی است. از تالارهای معروف هتل المپیک نیز می‌توان به تالار فیروزه و تالار زمرد اشاره نمود.
این تالارها برای انواع مراسم‌های رسمی و غیررسمی مناسب است. در این میان باید اشاره داشته باشیم که هتل المپیک دارای یک چای خانه سنتی روباز بوده و فضایی آرام برای ریلکس کردن دارد. هتل ۴ ستاره المپیک قم دکوراسیونی زیبا داشته و دارای امکاناتی مانند اینترنت پر‌سرعت، محوطه بیرونی برای هواخوری میهمانان، سیستم‌های مدرن صوتی و تصویری، سیستم پیشرفته تهویه مطبوع و خنک کننده هوا است.
هتل کریمه قم
اتاق سه تخته در هتل کریمه قم
هتل کریمه جزو هتل های لوکس قم است که دسترسی ساده‌ای به حرم حضرت معصومه دارد. در واقع این هتل نزدیک‌ترین هتل به حرم بوده که کمتر از ۳ دقیقه با این زیارتگاه مقدس فاصله دارد. این هتل جذاب به مسجد جمکران، مسجد فیضیه، بازار قم، مسجد جامع و ایستگاه راه آهن نیز دسترسی راحتی دارد. باید بدانید هتل کریمه یک هتل ۴ ستاره بوده که در سال ۱۳۹۰ ساخته شده است. این هتل روبروی هتل بین المللی قرار داشته و زیربنای آن حدود ۵۳۰۰ مترمربع است.

هتل پارسیا قم
اگر برای رزرو هتل در قم دنبال یک هتل مدرن و زیبا هستید، هتل‌ پارسیا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هتل جزو بهترین هتل های قم است که در سال ۱۳۹۰ افتتاح گردید. هتل ۴ ستاره پارسیا سه طبقه بوده و در کل ۱۴ اتاق را شامل می‌شود. این اتاق‌ها نظیر اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت رویال است. اکثر اتاق‌ها نمایی رو به کوه و شهر داشته و امکانات خوبی برای اقامت دارند.
هتل پارسیا قم موقعیت مکانی مناسبی دارد و به شاهراه‌های اصلی شهر، کوه خضر، مسجد جمکران، فرودگاه بین‌المللی قم و ورزشگاه یادگار امام مشرف است. از امکانات رفاهی هتل پارسیا قم می‌توان به تالار ۳۵۰ نفره، کافی شاپ، آتلیه، صندوق امانات، آژانس مسافرتی، اینترنت رایگان، کافی نت، خودپرداز، تاکسی سرویس ۲۴ ساعته، پارکینگ رایگان، لاندری در هر طبقه، رستورانی زیبا با چشم‌انداز عالی از طبیعت اشاره نمود.

هتل استقلال قم
یکی دیگر از بهترین هتل های قم، هتل استقلال است. این هتل در دسته هتل های ۴ ستاره قم قرار داشته و ساختمانی ۹ طبقه دارد. هتل استقلال متشکل از ۲۴ واحد اقامتی شیک و لوکس است که کلیه اتاق‌هایش تجهیزات استاندارد برای اقامت دارند. میانگین فاصله هتل استقلال تا حرم حضرت معصومه ۱۵ دقیقه است؛ پس می‌توان گفت این هتل اشراف خوبی به حرم دارد. هتل استقلال در سال ۱۳۹۰ افتتاح گردیده و دارای امکاناتی نظیر صندوق امانات در اتاق و سوئیت، تاکسی سرویس ۲۴ ساعته، لابی، لاندری، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، تالارهای مجهز، رستوران و کافی شاپ است.

هتل مهسان قم
یکی دیگر از هتل های ۴ ستاره قم، هتل مهسان است. این هتل نیز در دسته بهترین ‌هتل های قم قرار داشته و یک ساختمان ۹ طبقه است. هتل مهسان با در اختیار داشتن ۵۵ واحد اقامتی بسیار مدرن در سال ۱۳۹۶ تاسیس گردید. امکانات خوب هر یک از اتاق‌ها حتماً رضایت شما را جلب می‌کند.
باید بدانید که هتل مهسان تا حرم مطهر حضرت معصومه فقط ۲۰ دقیقه فاصله داشته و دسترسی خوبی به نقاط مختلف شهر قم دارد. این هتل دارای امکانات خوبی مانند صبحانه و اینترنت رایگان، پارکینگ اختصاصی، اتاق ‌ماساژ، کافی شاپ، چای خانه سنتی، تاکسی سرویس، لاندری، روم سرویس شبانه روزی، رستوران با انواع غذاهای خوشمزه است.

هتل بین المللی قم
اگر قیمت هتل در قم یکی از فاکتورهای مهم شماست، باید هتل بین المللی را برای اقامت انتخاب کنید. این هتل ۴ ستاره نسبت به رقبای خود قیمت منصفانه‌ای را ارائه می‌دهد. هتل بین المللی قم در سال ۱۳۸۰ افتتاح گردیده و در کل ۸۰ باب اتاق و سوئیت را شامل می‌شود. از طرفی به دلیل همجواری هتل بین المللی با حرم حضرت معصومه و مراکز خرید، این هتل جزو معروف‌ترین هتل های قم شناخته می‌شود. همچنین باید بدانید که هتل بین المللی قم دارای بهترین امکانات در اتاق‌هایش بوده و سالن‌های همایش و کنفرانس مجهزی برای برگزاری مراسم رسمی دارد.

هتل راسپینا قم
هتل راسپینا یک هتل سه ستاره بوده که در خیابان سپاه قرار گرفته است. باید بدانید این هتل در سال ۱۳۹۷ بهره برداری رسیده و ۶ طبقه دارد. هتل راسپینا ۳۸ باب اتاق و سوئیت داشته و فاصله اندکی با حرم مطهر حضرت معصومه دارد. از جمله واحدهای اقامتی این هتل نیز می‌توان به اتاق ۲ تخته، اتاق ۳ تخته، سوئیت یک خوابه، سوئیت یک خوابه برای ۴ نفر و سوئیت دو خوابه برای شش نفر اشاره نمود.
امکانات عمومی هتل راسپینا قم عبارتند از آسانسور، پارکینگ، روزنامه، نمازخانه، سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، رستوران و خدماتی همچون خشکشویی، خدمات بیدار باش، خدمات اینترنتی، خدمات اتو، دستگاه واکس کفش، فکس، فتوکپی و پارکینگ رایگان با ظرفیت ۳۵ نفر. دقت داشته باشید رستوران این هتل در طبقه ششم قرار داشته و برای تمام وعده‌های غذایی ارائه خدمات می‌کند.

هتل ملل قم
در میان هتل های چهار ستاره قم می‌توان به هتل ملل نیز اشاره کرد. اگر قیمت هتل های قم کمی برایتان سنگین است، می‌توانید هتل ملل را انتخاب کنید. این هتل نسبت به امکانات و خدمات خوبش، قیمت معقولانه‌ای را ارائه می‌دهد. امکانات عمومی هتل ملل بسیار عالی است که نظیر آن‌ها نمازخانه، روزنامه، آسانسور، تاکسی سرویس، رستوران، کافی شاپ، سالن چند منظوره، سالن بدنسازی، استخر، سونا بخار، جکوزی، ماساژ و پرسنل مسلط به چند زبان زنده دنیا است.
از قلم نیفتد هتل ملل در سال ۱۳۹۶ به بهره برداری رسیده و دارای ۳۶ واحد اقامتی است. امکانات داخلی هر یک از این اتاق‌ها شامل مینی بار با هزینه، سرویس فرنگی، حمام، تلویزیون ال ای دی، سشوار، کمد لباس، میز توالت، چیلر، دمپایی، یخچال، تلفن، صندوق امانات، کارت هوشمند اتاق، پرده‌های مجلل، آباژور، تخت‌های راحت و مبلمان شیک است.

آخرین نکته قبل از رزرو هتل های قم
بهترین هتل های قم
را در این مطلب معرفی کردیم. حالا که اطلاعات کاملی از این هتل ها دارید، راحت‌تر می‌توانید هتل موردنظر خود را انتخاب کنید. البته برای دیدن گالری تصاویر هتل های قم و دیدن آدرس دقیق هر یک از این هتل ها بر روی نقشه، می‌توانید به وب سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید.

 
https://qomnews.ir/vdcgnw9q3ak9zt4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما