دوشنبه ۲ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : 1035
در بازدید مسئولان قم صورت گرفت؛

اختصاص 7 میلیارد ریال برای توسعه بقاع متبرکه کهک

قم نيوز : قم نیوز: در بازدید استاندار و مسئولان قم از بخش کهک 7 میلیارد ریال برای توسعه بقاع متبرکه‌ امامزادگان اسماعیل (ع)، نورعلی (ع) و زینب خاتون (ع) اختصاص یافت.
اختصاص 7 میلیارد ریال برای توسعه بقاع متبرکه کهک
به گزارش قم نیوز، در بازدید استاندار قم که به همراه معاونان استاندار و مسئولان شهر کهک صورت گرفت با تشریح مشکلات موجود در بقاع متبرکه امامزادگان اسماعیل (ع)، نورعلی (ع) و زینب خاتون (ع) و با تأکید استاندار قم از منابع دولتی ۷ میلیارد ریال برای توسعه بقاع متبرکه این امامزادگان اختصاص یافت.

طبق این گزارش اعتبارات اختصاص یافته برای بهسازی جاده امامزاده اسماعیل (ع) به مبلغ ۲ میلیارد ریال، بهسازی جاده امامزاده نورعلی (ع) به مبلغ ۳ ملیارد ریال و توسعه عمرانی و محوطه‌سازی بقعه امامزاده زینب خاتون به مبلغ ۲ میلیارد ریال است.

مدیر‌کل اوقاف وامور خیریه قم نیز در این بازدید و حضور در شورای برنامه‌ریزی استان مشکلات موجود در سایر بقاع متبرکه بخش را تشریح کرد که با نظر استاندار مقرر شد پس از بررسی و اعلام نظر کارشناسان مربوطه در خصوص مساعدت برای توسعه سایر بقاع متبرکه نیز اقداماتی صورت پذیرد.

در بخش کهک ۲۰ بقعه متبرکه امامزادگان وجود دارد که با توجه به طبیعت و اقلیم مطلوب این بخش، همواره جمعیت چشمگیری از علاقه‌مندان به ساحت مقدس اهل بیت (ع) در جوار این امامزادگان حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdca.en6k49nwm5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما