يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب : 10364

ایثار قم ‌قهرمان لیگ برتر بسکتبال با ویلچر شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم ایثار قم موفق به کسب عنوان قهرمانی پیکارهای سومین مرحله رقابت‌های لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور شد.
ایثار قم ‌قهرمان لیگ برتر بسکتبال با ویلچر شد
به گزارش قم نیوز، در آخرین روز از بازی‌های سومین مرحله فصل جدید مسابقات لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور تیم‌های شرکت‌کننده در سومین مسابقه خود به میدان رفتند تا بدین ترتیب این بازی‌ها با معرفی تیم‌های برتر به پایان برسد.

چهار تیم حاضر در گروه نخست مسابقات لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور بعد از برگزاری بازی‌های مرحله نخست در قم و مرحله دوم در شهر آمل، این بار رقابت خود در مرحله سوم این دوره از پیکارها برگزار کردند و در مدت سه روز به شکل دوره‌ای به مصاف یکدیگر رفتند.

در حالی که در پایان روز نخست این مسابقات تیم‌‌های بسکتبال با ویلچر ایثار قم و هیئت خوزستان توانسته بودند با کسب برتری برابر حریفان، خود را به عنوان مدعیان کسب عنوان قهرمانی این گروه و صعود به مرحله بعد معرفی کنند، در روز پایانی و در دیداری حساس تیم‌های ایثار قم و پیام مخابرات اصفهان برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این مسابقه به برتری تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم انجامید و بدین ترتیب قهرمانی تیم ایثار قم در این مرحله مسجل شد و هیئت خوزستان نتوانست از دو قهرمانی خود در مراحل قبل دفاع کند.

در این دیدار حساس که در حضور علاقه‌مندان زیادی برگزار شد، تیم پیام مخابرات اصفهان که در دو دیدار قبلی یک باخت و یک پیروزی برابر ایثار قم کسب کرده بود، این بار نتوانست مقابل ایثار قم به برتری برسد و بدین ترتیب ایثار با کسب برتری مقابل حریف ضمن کسب سومین برد متوالی، صدرنشینی در گروه نخست مقدماتی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور را قطعی کرد.

اما در دیگر دیدار برگزار شده تیم‌های هیئت خوزستان و شهرداری رینه آمل به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه در نهایت به برتری بسکتبالیست‌های جانباز و معلول تیم هیئت خوزستان و پیروزی دیگری برای این تیم انجامید و بعد از تیم ایثار قم رتبه دوم را به دست آورد.

چهار تیم حاضر در گروه نخست مقدماتی لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور مرحله چهارم بازی‌های مقدماتی خود را دی ماه به میزبانی هیئت خوزستان برگزار می‌کنند تا از بین آنها دو تیم به مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور راه یابد.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcdos0f.yt0z96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما