دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 10383
توسط بوستان کتاب قم؛

رسالت تشيع در دنیای امروز منتشر شد

قم نيوز : قم نیوز: کارشناس بازاریابی ارتباط با مراکز علمی بوستان کتاب خبر داد: رسالت تشیع در دنیای امروز، تازه ترین اثر بوستان کتاب است.
رسالت تشيع در دنیای امروز منتشر شد
مهدی محدثی در گفتگو با خبرنگار قم نیوز با اشاره به انتشار تازه ترین آثار به چاپ رسیده در موسسه بوستان کتاب، رسالت تشيع در دنیای امروز است که این کتاب توسط علامه سید محمد حسین طباطبایی و سید هادی خسروشاهی به رشته تحریر درآمده است.

وی ادامه داد: بشارت مذهب تشیع، پیدایش سیر معنوى و عرفان، معادشناسى از نظر شیعه از جمله موضوعاتی است که در این کتاب به آن پرداخته شده است.

کارشناس بازاریابی ارتباط با مراکز علمی بوستان کتاب، داستان دوستان را از دیگر آثار منتشر شده توسط این موسسه ذکر کرد و گفت: این کتاب توسط محمدمهدی اشتهاردی به رشته تحریر درآمده و در آن از حکایت‏ هاى جذّاب و حکیمانه در زمینه هاى گوناگون معارف دینى، فرهنگى، سیاسى، اجتماعى و تاریخى گردآوری شده است.

محدثی قصص و نصوص، نوشته سید محمد حیدری را به عنوان یکی دیگر از آثار منتشر شده معرفی کرد و بیان داشت: این کتاب ارائه کننده روشی نو در آموزش زبان عربى است که به شکل متون آموزشی و داستان هاى کوتاه آورده شده است.

وی اضافه کرد: گزیده سیمای فرزانگان از دیگر آثار منتشر شده است که رضا مختاری آنرا نوشته است. وی افزود: این کتاب به چاپ هفتم خود رسیده است.
محدثی در خصوص کتاب ابراز داشت: کتاب سیماى فرزانگان شامل راهنمایی ها و پندهایى است که گفتار و کردار بزرگان، تحصیل دانش، راه و رسم زندگى علمى، معاشرت با خویشان و دوستان، برخورد با اجتماع، استقامت در برابر فقر و سایر ناملایمات و ... را آموزش می دهد.

وی در خصوص کتاب احکام خانواده به عنوان دیگر اثر منتشر شده عنوان داشت: این کتاب توسط عبدالرحیم موگهی نوشته و به چاپ سی ام خود رسیده است.

کارشناس بازاریابی ارتباط با مراکز علمی بوستان کتاب كندوكاوي دربارة استخاره و تفال نوشته ابوالفضل طریقه دار، را از دیگر آثار به چاپ رسیده توسط بوستان کتاب دانست و بیان داشت: این کتاب به چاپ هشتم رسیده که به بحث درباره مبانى، روش‏ ها و انواع استخاره از دیدگاه قرآن و روایات از جنبه های گوناگون می پردازد.

مهدی محدثی گفت: مهدی سمندری نیز کتاب اسرار الصلاة یا معراج عشق را به رشته تحریر در آورده است.

انتهای پیام/115/





https://qomnews.ir/vdcexx8z.jh87vi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما