دوشنبه ۲ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب : 1055
دهناد خبر داد:

محور قم به گرمسار چهاربانده می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون برنامه ریزی استاندار قم از چهار بانده شدن محور قم به گرمسار و همچنین ایجاد خطوط موازی در این محور خبر داد.
محور قم به گرمسار چهاربانده می‌شود
به گزارش قم نیوز، سیدرضا دهناد صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص کیفیت جاده قم به گرمسار اظهار داشت: این جاده به لحاظ کیفیت از بهترین راه‌های کشور است و مشکل خاصی ندارد.

وی علت تصادفات بالای این جاده را تردد ماشین‌های سنگین عنوان کرد و افزود: عمده‌ترین علت تصادفات در این محور به دلیل تردد خودروهای سنگین است و خود جاده مشکل چندانی ندارد و عامل انسانی نیز عامل بیشتر تصادفات در این محور است.

معاون برنامه ریزی استاندار قم اضافه کرد: اگر تردد خودروهای سنگین در این محور متوقف شود دیگر شاهد این حجم تصادفات نخواهیم بود.

وی همچنین به چهار بانده کردن محور قم به گرمسار نیز اشاره کرد و افزود: ایجاد یک خطوط موازی از گرمسار تا کیلومتر ۵۰ قم در حال اجرا است که امیدواریم با چهار بانده شدن کل این محور و ایجاد خط جدید برای تردد خودروهای سنگین دیگر شاهد حادثه خاصی در این محور نباشیم.

اتوبان قم به تهران تعریض می‌شود
دهناد در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص ترافیک سنگین در اتوبان قم به تهران در مناسبت‌های مختلف سال اظهار داشت: وزارت راه بدنبال تعریض این اتوبان است و اگر محور قم به گرمسار نیز جهار بانده شود، حجم قابل توجهی از ترددها به این محور منتقل می‌شود و از حجم ترافیک اتوبان قم به تهران کاسته خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی استانداری قم افزود: چهار بانده کردن جاده قدیم قم به تهران و همچنین اجرای گذرگاه‌های جنوب غربی در قم در کاهش ترافیک اتوبان قم به تهران موثر خواهد بود.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcc.pqsa2bqxpla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما