يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۳۷
کد مطلب : 10553

دانشكده صدا و سيمای قم دانشجوی رشته دين و رسانه می‌پذيرد

قم نيوز : قم نیوز: رئيس دانشکده صدا و سيمای قم گفت: دانشكده صدا و سيمای قم از ورودی بهمن‌ماه 91 در رشته كارشناسی ارشد، دانشجوی رشته دين و رسانه می‌پذيرد.
دانشكده صدا و سيمای قم دانشجوی رشته دين و رسانه می‌پذيرد
به گزارش قم نیوز، كمال اكبری رئیس دانشکده صدا و سیمای قم روز يكشنبه در مراسم تجلیل از پژوهشگران دانشکده صدا و سیمای قم در سالن اجتماعات این دانشکده گفت: دانشكده صدا و سيما در قم با هدف تربيت طلاب حوزه‌های علميه در بدو ورود به ‌شبكه‌های راديو و تلويزیونی از سال ۷۷ آغاز به كار كرده و در ابتدا کار خود را با رشته تهيه‌كنندگی تلويزيون آغاز کرده است.

وی ابراز کرد: با تحول در دانشکده شاهد راه‌اندازی سه رشته جديد توليد سيما، ادبيات نمايشی و ارتباطات و علوم اجتماعی بودیم و با قوانين وزارت علوم تطبيق پيدا كرده و به صورت دانشكده مستقلی فعاليت می‌كند.

رئيس دانشکده صدا و سيمای قم اظهار کرد: راه‌اندازی رشته دين و رسانه از يك و نيم سال پيش به دليل نيازی كه در سازمان صدا و سيما به فارغ التحصيلان اين رشته بود طرح‌ريزی شد تا در حكمت و رسانه، فقه و رسانه، اخلاق و رسانه و تاريخ و رسانه در حوزه‌های محتوايی به كار كارشناسی بپردازند.

اکبری اظهار کرد: نيازی كه به مباحث بنيادی بود و رابطه‌ای كه دين با پديده‌های جديد دارد باعث شده كسانی كه ارتباطات را می‌شناسند می‌گويند بايد كاری كنند كه پيام به خوبی به گيرنده منتقل شود.

وی افزود: در دانشکده صدا و سیما باید مباحث بنيادی و نظری و چگونگی حضور فقه در شبكه‌های مختلف را بررسی كنيم و آن چه متوليان صدا و سيما از مباحث مديريتی سازمانی تا بازيگر و صدا و سيما و هر نوع خدمات دیگر با رویکرد فقهی نیاز داشته باشند برای رفع آن با کمک حوزه اقدام می‌کنیم.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcdsk0f.yt0zk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما