يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۱۹
کد مطلب : 10562
با بازی باران کوثری و بابک حمیدیان؛

«بغض» سینما وتوس را گرفت

قم نيوز : قم نیوز: فیلم سینمایی «بغض» در اکران جدید سینماهای استان در سینما وتوس به روی پرده رفت.
«بغض» سینما وتوس را گرفت
به گزارش قم نیوز، فیلم سینمایی «بغض» به کارگردانی رضا درمیشیان و تهیه‌کنندگی سید غلامرضا موسوی در سینما وتوس به روی پرده رفت.

پردیس سینمایی وتوس فیلم‌ سینمایی «بغض» را با اختصاص سه سانس در ساعات ۱۶، ۲۰ و ۲۲ برای مخاطبان خود به نمایش می‌گذارد. همچنین فیلم سینمایی «یکی میخواد باهات حرف بزنه» در ساعت‌های ۱۵، ۱۹ و ۲۱ بر روی پرده سینما وتوس اکران می‌شود.

فیلم‌های سینمایی «بوسیدن روی ماه» و «تو و من» هر کدام با اختصاص یک سانس در ساعت‌های ۱۷ و ۱۸ به روی پرده سینما وتوس می‌روند. 

موضوع مهاجرت درون‌مایه اصلی داستان فیلم سینمایی «بغض» است که به زندگی دو جوان از نسل سوم مهاجران ایرانی می‌پردازد. در این فیلم بابک حمیدیان و مهران احمدی به همراه باران کوثری به عنوان تنها بازیگران ایرانی به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند و فیلم‌برداری تمام صحنه‌های این فیلم نیز در استانبول ترکیه انجام شده است.

فیلم سینمایی«بغض» داستان دو روایت مدرن از دو مقطع زندگی حامد و ژاله در استانبول است. در روایت اول حامد (بابک حمیدیان) پسر جوان ایرانی گرافیست کاری در ترکیه که کارش کشیدن نقاشی‌های خیابانی است، مجردی نمی تواند وارد دیسکو شود. او برای رفتن به داخل دیسکو با ژاله (باران کوثری) آشنا می‌شود و این آغاز رابطه عاشقانه آن‌ها است و در روایت دوم هشت ساعت سرنوشت ساز زندگی حامد و ژاله نمایش داده می‌شود که آنها دست به سرقت از مغازه عموی حامد(مهران احمدی) می‌زنند و اتفاقات دیگری رخ می‌د‌هد.

باران کوثری، بابک حمیدیان، محمدجان گوران، انجین دمیرسیوگلو، سیمگه بینگل، علی فرخنده، بورا توپا اولمو، عادل فرخنده، موسی آئورمان، قاجاری، دنیز ماسونالی، تورگای دمیرال، کرمعلی پیش کین، هایرتین کاراسوی، ایلکای چلیک، اولمه اونور و مهران احمدی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی «بغض» نقش آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی«بغض» شهریورماه سال جاری در نخستین حضور بین‌المللی خود در بخش رقابتی فیلم‌های اول سی و ششمین جشنواره فیلم مونترال کانادا به نمایش در‌آمد.

انتهای پیام/116/
https://qomnews.ir/vdcdxk0f.yt0z96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما