دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب : 10568

اولین برف پاییزی ارتفاعات قم را سفیدپوش کرد

قم نيوز : قم نیوز: بارش اولین برف پاییزی ارتفاعات روستاهای فردو، بیدهند، کرمجگان و خاوه از بخش کهک در استان قم را سفید پوش کرد.
اولین برف پاییزی ارتفاعات قم را سفیدپوش کرد
به گزارش قم نیوز، بارش برف پاییزی شامگاه شنبه در ارتفاعات چهار روستای بخش کهک قم موجب شد تا این مناطق رنگ زمستانی به خود بگیرد و جلوه‌ خاصی به طبیعت آن بخشد.

بارش باران که از روزهای اخیر در بخش کهک شدت گرفته است، این بخش را سیراب کرد و با کاهش دما در روستاهای بیدهند، کرمجگان، فردو و خاوه اولین برف پاییزی در ارتفاعات این روستاها به زمین نشست.

بارش باران پاییزی طی ۲ روز اخیر بخش کهک را فرا گرفته و این منطقه ییلاقی از خوان نعمت الهی سیراب شده است.

کاهش شدید دما و همچنین بارندگی شدید در اغلب روستاهای بخش کهک موجب شد تا نخستین برف پاییزی ارتفاعات این چهار روستا را سفید پوش کند و باعث خوشحالی روستائیان و کودکان شود.

در پی افت شدید دما در بخش کهک بارش برف از نیمه شب گذشته آغاز شد و برف در برخی از ارتفاعات روستاهای بخش کهک به زمین نشست.

با توجه به اینکه بارش برف و افزایش رطوبت زمین موجب تسهیل در کشت پائیزه می‌شود، ساکنان روستاهای بخش کهک، به ویژه کشاورزان و باغداران از بارش نخستین برف پاییزی در این منطقه ابراز خوشحالی کرده و امیدوارند که بارش باران و برف در این بخش ادامه یابد.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcjoiev.uqeymzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما