دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب : 10571

شهدای گمنام میهمان حرم حضرت معصومه(س) می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: پیکر مطهر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس،‌ فردا میهمان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) می‌شوند.
شهدای گمنام میهمان حرم حضرت معصومه(س) می‌شوند
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی‌نسب مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم گفت:‌ پیکر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس، پس از تشییع توسط مردم متدین قم و طواف بر گرد مضجع حضرت معصومه(س) به خاک سپرده می‌شوند.

وی افزود:‌ به همین مناسبت در روز سه شنبه ۲۸ آذر ماه مراسم گرامیداشتی رأس ساعت ۹ صبح در مسجد امام حسن عسکری علیه‌السلام برپا شده و در ادامه پیکر این سه شهید گمنام بر روی دستان مردم متدین قم به سمت حرم حضرت فاطمه معصومه(س) تشییع می‌شود.

حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب اظهار کرد: نماز این سه شهید به امامت آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس قم در صحن صاحب‌الزمان(عج) حرم حضرت معصومه(س) اقامه می‌شود.

وی محل شهادت دو تن از این شهدای گمنام را منطقه فاو و محل شهادت یک شهید را در جزیره مجنون معرفی کرد و گفت: پس از اقامه نماز، پیکر این شهدا به دانشگاه قم و پردیس قم دانشگاه تهران منتقل می‌شود.

مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم با اشاره به خاک‌سپاری دو شهید گمنام در دانشگاه قم خاطرنشان کرد:‌ پیکر یک شهید در بخش برادران و پیکر شهید دیگر در بخش خواهران دانشگاه قم به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcdfk0f.yt0z56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما