سه شنبه ۳ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب : 1060
در پایان رقابت در 6 وزن؛

برترین‌های جوجیتسو هفته تربیت بدنی در قم معرفی شدند

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از مشخص شدن نفرات برتر پیکارهای جوجیتسو قهرمانی کشور خبر داد.
برترین‌های جوجیتسو هفته تربیت بدنی در قم معرفی شدند
به گزارش قم نیوز، محمدهادی رشیدی اظهار کرد: هفته تربیت بدنی و ورزش فرصت بسیار مناسبی بود تا بتوانیم ورزشکاران فعال رشته جوجیتسو را در رقابت‌های قهرمانی استان در کنار یکدیگر محک بزنیم.

وی با بیان اینکه رقابت‌های این دوره از سطح بسیار بالایی برخوردار بود، تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در اوزان مختلف با یکدیگر پیکار کردند و برترین‌های مسابقات جوجیتسو قهرمانی استان قم در اوزان مختلف با پایان رقابت‌ مدعیان معرفی شدند.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم عنوان کرد: پیکارهای جوجیتسو قهرمانی استان قم به همت هیئت ورزش‌های رزمی با شرکت ۱۲۰ رزمی‌کار در کانون انصارالمهدی قم برگزار شد و در آن مدعیان در شش وزن به رقابت پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات در اوزان ۶۲، ۶۹، ۷۷، ۸۵، ۹۴ و به اضافه ۹۴ کیلوگرم برگزار شد و در نهایت نفرات برتر هر وزن معرفی شده و با حضور مسئولان هیئت ورزش‌های رزمی و تیم‌های شرکت‌کننده مورد تقدیر واقع شدند.

رشیدی عنوان کرد: در پایان رقابت‌های رده سنی بزرگسالان مهدی رستگار در وزن منهای ۶۲ کیلوگرم با غلبه بر تمام رقبای خود در جایگاه نخست این وزن قرار گرفت و موفق به کسب مقام قهرمانی پیکارهای گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش شد.

وی اضافه کرد: حسین موسوی‌پور در وزن منهای ۶۹ کیلوگرم موفق‌ترین چهره مسابقات بود که توانست با شکست تمام مدعیان عنوان نخست و مقام قهرمانی را از آن خود کند.

رشیدی بیان کرد: همچنین در پایان این مسابقات و در وزن منهای ۷۷ کیلوگرم مجتبی رزم‌دیده موفق به کسب عنوان نخست شد و در وزن منهای ۸۵ کیلوگرم سیدمحمد قاضی این عنوان را کسب کرد، ضمن اینکه مهدی یزدی و محمد جواد عبایی به ترتیب در اوزان ۹۴ و به اضافه ۹۴ کیلوگرم موفق به کسب عناوین برتر شدند.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم تاکید کرد: این مسابقات در دو وزن نوجوانان و جوانان نیز برگزار شد که در نهایت در رده سنی جوانان و نوجوانان محمدرضا باباغلامی در وزن منهای ۵۰ و حسین کاسه‌ساز در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم عناوین برتر را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: رقابت‌های جوجیتسو قهرمانی قم به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در حالی به انجام رسید که همایش بزرگ کیک بوکسینگ مردان قم به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور ۱۵۰ شرکت کننده در باشگاه امپراطور قم برگزار شد.

رشیدی همچنین به موفقیت رزمی‌کاران قمی در کسب هفت مدال آسیایی از کیک بوکسینگ باکوی آذربایجان اشاره کرد و افزود: در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم علیرضا مغانلو، در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم اباصلت زمانی، در وزن منهای ۶۵ کیلوگرم اکبر پیری، در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم اسماعیل خرم آبادی، در وزن منهای ۹۰ کیلوگرم اکبر شهبازی و در وزن به اضافه ۹۰ کیلوگرم رضا اکرام‌فرد مقام قهرمانی و مدال طلا را کسب کردند، ضمن اینکه در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم رحمان عسگرلو مقام نایب قهرمانی و نشان نقره را به دست آورد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdci.qazct1auubc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما