چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب : 10633

نتايج داوري بخش عكس جشنواره نماز و نیایش

راهيابي ۵۶ قطعه عكس به بخش مسابقه جشنواره نماز ونيايش
قم نيوز : قم نیوز: تعداد ۵۶ قطعه عكس از ۴۳ عكاس به بخش مسابقه سراسري جشنواره نماز و نيايش راه يافت.
نتايج داوري بخش عكس جشنواره نماز و نیایش
به گزارش قم نیوز، ستاد خبري جشنواره نماز و نيايش، دبيرخانه اين جشنوارهاز پايان داوري هيئت انتخاب بخش عكس اين جشنواره خبر داد.

بر اساس اين گزارش آمده است آقايان رضا برجي، ابراهيم صافي و محمد روح الامين كار خود را روز جمعه ۲۴ دي ماه آراي خود را اعلام كردند و پس از بازبيني ۹۳۱ اثر ارسالي به به دبيرخانه جشنواره نماز و نيايش تعداد ۵۶ قطعه عكس را شايسته حضور در نمايشگاه دانستند.

از بين آثار ارسالي اسحاق آقايي از ياسوج، محمد مهدي اميا با ۲عكس از گرگان، حميدرضا بازرگاني از زنجان، جعفر بزازپور از اروميه، كاوه بغدادچي از قزوين، جواد پرست از گناباد براي حضور در نمايشگاه برگزيده شدند.

هم چنين آقايان آريا تيمورنژاد از تهران، اميررضا حاجتي با ۲عكس از رشت، حميدرضا حبيبي از قوچان، آنيتا حسنعلي زاده با ۲ عكس از قوچان، اردلان حسنعلي زاده از قوچان، سيد محمدصادق حسيني از شيراز، محمدرضا خسروي از بيرجند، دهقان پور با ۲عكس از سبزوار، مهري رحيم زاده از قزوين، محمد رزازان از تهران، حسين ساكي از تهران، سلمان سام دليري از چالوس براي حضور در نمايشگاه برگزيدند.

داوران هم چنين آقايان صادق سوري از زاهدان، نسرين شاه محمدي از مشهد، معصومه شمس از شهريار، مهدي طاهري از تهران، داود عامري با ۲عكس از گرگان، فرامرز عامل بردبار از مشهد، زينب عربي از بوشهر، جواد عسكراوغلي با ۳عكس از اروميه، مهدي عقيقي از قوچان، حميد عليزاده از برازجان، امير عنايتي از تربت حيدريه، جمشيد فرجوند فردا با ۲عكس از بيجار، امير قادري از اراك، محمد كاظم پور از دزفول را حائز شرايط شركت در نمايشگاه اين جشنواره دانستند.

هم چنين آقاي حسين گل محمدي از قم، سليمان گلي از تربت حيدريه، حميدرضا مجيدي با ۴عكس از اراك، حامد محسني از اصفهان، ستاره محمدقلي نژاد از آمل، اميرحسين محمودي از تهران، حسين ملكي از اردبيل، حسين نجار نوقابي از گناباد، علي نيكوكار از يزد، سيد حميد هاشمي با ۲عكس از مشهد، محمد ورواني فراهاني از اراك را برگزيدند تا آثار خود را در نمايشگاه عكس جشنواره نماز و نيايش به نمايش بگذارند.

براساس اين گزارش راهيافتگان به نمايشگاه عكس جشنواره نماز و نيايش تصريح كرد: عكاسان كه اسامي آنان ذكر شد بايد اصل عكس هاي خود را با ابعاد۴۰*۳۰و به شكل tiff يا jpg و با رزولوشن ۳۰۰ و حداكثر mg ۵ به نشاني اينترنتي جشنواره iycs.fest@gmail.comتا پايان وقت اداري روز چهارشنبه ۲۹ آذر ماه ارسال نمايند.

خاطرنشان مي شود درج عنوان عكس، تاريخ دقيق عكاسي و محل عكاسي الزامي است تصريح كرد: چنانچه فايل ارسالي عكس از كيفيت مطلوب براي چاپ برخوردار نباشد، از شركت در بخش مسابقه جشنواره حذف خواهد شد.

نمايشگاه عكس پنجمين جشنواره ملي نماز و نيايش به روايت دوربين در حاشيه سالن محل برگزاري اين جشنواره از تاريخ دوم تا پنجم بهمن ماه برپا خواهد شد.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcc1eqs.2bqx18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما