پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب : 10674
معاون استاندار قم:

منوریل از مهم‌ترین پروژه‌های حمل و نقل ریلی کشور است

قم نيوز : قم نیوز: معاون امور عمرانی استاندار قم گفت: پروژه منوریل یکی از مهمترین پروژه‌های کشور در بخش حمل و نقل ریلی است که تاکنون در بخش سازه‌ای 77 درصد و در بخش تجهیزات و ناوگان 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
منوریل از مهم‌ترین پروژه‌های حمل و نقل ریلی کشور است
به گزارش قم نیوز، معاون امور عمرانی استانداری قم به همراه اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، نمایندگان قم در مجلس، رئیس شورای اسلامی شهر، شهردار و جمعی از مدیران از پروژه‌های منوریل، میدان بزرگ امام خمینی (ره)، توسعه ضلع شرقی حرم مطهر و بلوار پیامبر اعظم (ص) بازدید کردند.

جواد دلاوری توسعه شهر قم و تکمیل پروژه‌های عمرانی استان را نیازمند عنایت ویژه دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ذکر کرد و اظهار داشت: قم به عنوان پایگاه جهان اسلام دومین شهر زیارتی کشور و قرار گرفتن در شاهراه ارتباطی اکثر استان‌های کشور مورد توجه مردم در سطح فراملی و ملی است و تأمین نیازهای زائرین و مسافرین حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) و مسجد مقدس جمکران نگاه ویژه دولت و مجلس را می‌طلبد.

وی افزود: پروژه‌های مهم و تأثیرگذاری در تمام بخش‌ها به‌ویژه در بخش زیرساخت‌های حمل و نقل و توسعه‌ای حرم مطهر در شهر مقدس قم در حال انجام است که این پروژه‌ها از پیشرفت قابل ملاحظه‌ای برخوردار هستند.

معاون امور عمرانی استاندار قم پروژه منوریل را یکی از مهمترین پروژه‌های کشور در بخش حمل و نقل ریلی درون شهری عنوان کرد و گفت: این پروژه از پروژه‌های طرح مهر ماندگار استان است و تاکنون در بخش سازه‌ای ۷۷ درصد و در بخش تجهیزات و ناوگان ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی در خصوص توسعه ضلع شرقی حرم مطهر اظهار کرد: با تکمیل و توسعه این بخش از حرم مطهر ۵۸ هزار متر مربع زیربنا به فضاهای شبستان، مدرس و صحن‌های حرم مطهر افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdchk-nz.23nvqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما