يکشنبه ۳ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب : 10767
سخنگوی شورای شهر قم خبر داد:

درخواست استمهال یکساله بازپرداخت اصل اوراق مشارکت پروژه پیامبر اعظم قم

قم نيوز : قم نیوز: سخنگوی شورای شهر قم از درخواست برای تمدید یکساله زمان بازپرداخت اصل اوراق مشارکت پروژه بلوار پیامبر اعظم این استان خبر داد.
درخواست استمهال یکساله بازپرداخت اصل اوراق مشارکت پروژه پیامبر اعظم قم
به گزارش قم نیوز، حسن بختیاری با اشاره به زمان پرداخت سود اوراق مشارکت پروژه بلوارپیامبراعظم عنوان کرد: سود اوراق مشارکت این طرح در موعد مقرر در حال پرداخت است.

وی درادامه به زمان سررسید بازپرداخت اصل این اوراق اشاره و اظهار کرد: زمان بازپرداخت اصل این اوراق سوم آبانماه سالجاری بوده است.

سخنگوی شورای شهر قم با تاکید براینکه طرح پیامبر اعظم در حال حاضر در مراحل عمرانی قرار داشته و هنوز به مرحله سرمایه گذاری نرسیده است ابراز داشت: به توجه به این موضوع برای بازپرداخت اصل این اوراق درخواست تمدید یکساله شده است.

وی با بیان اینکه در پروژه بلوار پیامبر اعظم ۴۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت فروخته شده است گفت: در حال حاضر درخواست تمدید یکساله برای بازپر داخت اصل این اوراق در حال پیگیری است.

بختیاری بیان کرد: در صورت موافقت با این استمهال یکساله باید تلاش های لازم برای سرعت بخشی به این طرح و رسیدن به مرحله سرمایه گذاری صورت گیرد تا در سال آینده بتوان بازپرداخت اصل اوراق را انجام داد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdca00n6.49nwi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما