کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

باز بودن تمامی محورهای استان قم با وجود بارش برف

خبرگزاری تسنیم , 20 دی 1401 ساعت 17:27

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم از باز بودن تمامی محورهای استان با وجود بارش برف و باران خبر داد و گفت: اکیپ‌های راهداری در محورهای قم در حال فعالیت هستند.


به گزارش قم نیوز عباس شکوری  در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: از سحرگاه روز سه‌شنبه که بارش برف در مناطق مختلف استان قم گزارش شد، عوامل راهداری به منظور برف‌روبی و عملیات نمک‌پاشی و راهگشایی معابر به مناطق برف‌گیر استان اعزام شدند و با وجود بارش برف و باران تمامی محورهای استان قم باز است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم عنوان داشت: تاکنون بیشترین میزان بارش‌های برف در شهرستان کهک، بخش‌های سلفچگان، خلجستان و قاهان از توابع استان قم گزارش شده و در سایر محورها مانند سلفچگان به دلیجان و نیزار به قم نیز شاهد بارش برف نسبتاً سبک هستیم.

شکوری با اشاره به آماده باش و فعالیت 8 راهدارخانه در استان قم افزود: از ساعات گذشته 70 نفر از عوامل اجرایی اداره کل راهداری استان قم با استفاده از 50 دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری از جمله 25 دستگاه نمک پاش مکانیزه و 8 دستگاه گریدر به امر برف‌روبی و نمک پاشی در راه‌های مختلف استان قم مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 107745

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/107745/باز-بودن-تمامی-محورهای-استان-قم-وجود-بارش-برف

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir