سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۷
کد مطلب : 107745

باز بودن تمامی محورهای استان قم با وجود بارش برف

قم نيوز : معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم از باز بودن تمامی محورهای استان با وجود بارش برف و باران خبر داد و گفت: اکیپ‌های راهداری در محورهای قم در حال فعالیت هستند.
باز بودن تمامی محورهای استان قم با وجود بارش برف
باز بودن تمامی محورهای استان قم با وجود بارش برف
به گزارش قم نیوز عباس شکوری  در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: از سحرگاه روز سه‌شنبه که بارش برف در مناطق مختلف استان قم گزارش شد، عوامل راهداری به منظور برف‌روبی و عملیات نمک‌پاشی و راهگشایی معابر به مناطق برف‌گیر استان اعزام شدند و با وجود بارش برف و باران تمامی محورهای استان قم باز است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم عنوان داشت: تاکنون بیشترین میزان بارش‌های برف در شهرستان کهک، بخش‌های سلفچگان، خلجستان و قاهان از توابع استان قم گزارش شده و در سایر محورها مانند سلفچگان به دلیجان و نیزار به قم نیز شاهد بارش برف نسبتاً سبک هستیم.

شکوری با اشاره به آماده باش و فعالیت 8 راهدارخانه در استان قم افزود: از ساعات گذشته 70 نفر از عوامل اجرایی اداره کل راهداری استان قم با استفاده از 50 دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری از جمله 25 دستگاه نمک پاش مکانیزه و 8 دستگاه گریدر به امر برف‌روبی و نمک پاشی در راه‌های مختلف استان قم مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbazb8srhbgzp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما