چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 10912
به همت آموزش و پرورش استان قم

همایش بازنگری در سیاست‌های ساختار جمعیتی برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مشاور امور بانوان آموزش و پرورش استان قم از برگزاری همایش بازنگری در سیاست‌های ساختار جمعیتی خبر داد.
همایش بازنگری در سیاست‌های ساختار جمعیتی برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، اشرف مرتمی با اشاره به برگزاری همایش بازنگری در سیاست‌های ساختار جمعیتی اظهار کرد: در برگزاری این همایش دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان مانند استانداری، اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز بهداشت استان با اداره‌کل آموزش و پرورش همکاری دارند.

وی ادامه داد: این همایش دوشنبه آینده در سالن سینما تربیت قم برگزار می‌شود و تمام مدیران مدارس دخترانه استان قم در این همایش شرکت خواهند کرد.

مشاور امور بانوان آموزش و پرورش استان قم بیان کرد: این همایش رویکرد آموزشی داشته و بنا دارد ضرورت بازنگری در ساختار جمعیتی را در استان قم تبیین کند.

وی با اشاره به جامعه هدف این همایش خاطرنشان کرد: مدیران مدارس پس از شرکت در این همایش، مباحث مربوط با آن را برای والدین دانش‌آموزان تبیین خواهند کرد.

مرتمی بیان داشت: آموزش و پرورش برای فرهنگ‌سازی بستر بسیار خوبی است که با استفاده از آن و شناخت ظرفیت‌هایش می‌توان مفاهیم مهم فرهنگی و اجتماعی را در جامعه ترویج داد.

وی با اشاره به سخنرانی معاون تدوین سیاست و نظارت فرهنگی، اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی در این همایش ابراز داشت: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم سخنران دیگر این همایش است که به تبیین ضرورت تغییر در سیاست‌های ساختار جمعیتی خواهد پرداخت.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdccioqs.2bqxs8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما