يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب : 10988
در سال اقتصاد مقاومتی صورت گرفت

غیبت یکروزه مدیران استان به بهانه شرکت در افتتاح یک پروژه

قم نيوز : قم نیوز: در حالی که کل جریان افتتاح طرح تزریق گاز به مخزن سراجه استان قم، در یک ساعت با حضور و سخنرانی رییس جمهور انجام گرفته است، تقریبا تمامی مدیران استان قم، برای یک روز، کار خود را تعطیل کرده‌اند.
غیبت یکروزه مدیران استان به بهانه شرکت در افتتاح یک پروژه
سرویس ویژه قم نیوز: این روزها که ماه‌های آخر سال اقتصاد مقاومتی را طی می‌کنیم و بحران اقتصادی برآمده از تحریم‌ها، فشار زیادی را به مردم تحمیل کرده است، افتتاح یک طرح در استان قم، تقریبا تمامی ادارات قم را از مدیران خالی کرد.

طرح تزریق گاز به مخزن سراجه استان قم، از جمله طرح‌های ملی است که برای کل کشور اهمیت استراتژیک دارد. برای همین ریاست محترم جمهور، با تمام مشغله خود، در افتتاح این طرح ملی شرکت کرد. اما حضور رییس جمهور، مختصر، مفید و در عین حال دارای پیام مهمی برای مدیران کل کشور بود.

در واقع تمامی حضورهای سران قوا در مراسمات همین طور است، مختصر، به اندازه و بدون تشریفات اضافی. اما در این میان با وجود الگوی مناسبی که رییس جمهور برای حضور در این مراسم، از خود به جا گذاشت و تمامی زمان حضور ایشان، به یک ساعت نکشید، مدیران استان از صبح زود در محل حاضر بودند و حتی ده‌ها نفر از ایشان پس از رفتن رییس جمهور و پایان مراسم افتتاحیه، باز هم در محل پروژه باقی ماندند و ناهار را مهمان بیت المال بودند. جالب اینجاست که مدیران پس از پایان ساعت اداری وارد قم شدند و در واقع یک روز کاری از محل کار خود غائب بودند.

در واقع علاوه بر تعطیلی عدم حضور مدیر در محل اداره و تعطیلی فعالیت‌هایی که به حضور ایشان وابسته است، در این شرایط سخت اقتصادی، هزنیه ناهار نیز از بیت المال پرداخت شده است.

سوال اینجاست که اصولا معلوم نیست چه ضرورتی دارد در چنین سالی که به نام اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده است، هزینه ناهار و غیبت اضافی مدیران، به عهده بیت المال قرار گیرد؟
https://qomnews.ir/vdcfc1dy.w6dxcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما